Nuffnang

Selasa, 18 September 2012

Fida Ibrahim - Google Blog Search

Fida Ibrahim - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Fida Ibrahim</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Sep 2012 09:10 PM PDT


Skandal Terbaru <b>FIDA IBRAHIM</b> | ! Erti Kehidupan...

Posted: 21 May 2012 08:00 PM PDT

Salam kawan2., semoga ceria-ceria selalu ('',)

Baru-baru ini gua ada pergi Pra Tonton Filem Man Sewel Datang KL.., tetiba gua terjumpa minah yang agak cun ni.., dia cun sebab pakai tudung...so kalau rasa nak cun pakai la tudung ok kaum hawa..hee

Orang yang gua maksudkan ialah si FIDA IBRAHIM ex si mamat sepak tu.., tak silap dorang dah berbaik balik..ontah la..den maleh bab-bab gosip ni..tapi kalau nak gosipkan diri sendiri gua suka...hahaha

Fida merupakan pelakon tambahan dalam FILEM MAN SEWEL DATANG KL <----


Ujang : eh eh...ini FIDA awek mamat tu kan..??

Fida : eh tak la..mana ada kita orang kapel..(sambil buat muka cute)

Ujang : hehe.., hai nama saya ujang..

Fida : owh..yang kartunis itu ker..?? (soalan familiar yang biasa gua terima)

Ujang : eh tak la..yang tu orang tua saya muda lagi la..

Fida : Owh...sori2..,hahahah..dah ujang yang blogger itu ker..??

Ujang : haah...(sambil tersipu2 malu)

Fida : hai..salam kenal juga so kita boleh la skandal kan..??

Ujang : tak boleh saya setia..saya dah kawin la..

Fida : Eh...iyer ker..sori2..jom kita amik gambar nanti letak dekat blog u ok.., jangan dekat facebook nanti kantoi..

Ujang : orait2...jom2...

Fida : eh kenapa u nampak gemuk ek..,dalam blog tengok macam kurus...

Ujang : Saja nak gemukkan diri ( ayat sejukkan hati sendiri)

Fida : eh amik la gambar lagi...i suka amik gambar

Ujang : yer la yer la...banyak songeh betul

Fida : hihi...

Fida : haaaa baru comel nampak u kurus sikit..

Ujang : hehe..tol tol.., ok la fida saya nak masuk dalam panggung dulu..nanti jumpa lagi ok.., sori la tak dapat jadi skandal awak.

Fida : ok...apa2 calling2 la...ni no i... 012- *******

Ujang : Ok thanks .

p/s :  Dialog dan cerita diatas adalah rekaan semata-mata...kalau tak tulis kang kena saman..hahahaha

<b>Fida Ibrahim</b> TEPIS accusation So VIP Second Wife | Eyulily.com

Posted: 23 Apr 2012 10:16 PM PDT

class="story_image center; style="width:414px">  Fida Ibrahim

PETALING JAYA: Actor Rafidah Ibrahim (Fida) obstacles in the strongest terms the latest allegations he supposedly married quietly and became the second wife of a businessman VIP status at the beginning of this month in Perlis.

The 26-year-old actor says the allegations were baseless because at that time he was on location filming a drama.

"The charge I married quietly is not true at all. This is a trial because at the time that I was getting married, I was on location filming.

"Honestly, I do not know about the matter until it is dealt with uproar on Twitter recently, but it (the marriage) did not happen, "he said when contacted mStar Online.

Earlier, in December last year mStar Online has reported an admission that a relationship with actress VIP is already known to almost two years ago through business networking.

He also, Fida refusing to hide their relationship caused a stir as the VIP is already married.

Asked whether he tried to hide is of common knowledge, the former lover of comedian Mamat (discarded) consider it as a misunderstanding.

"This matter arises on the basis of misunderstanding. Some people might look identical to me getting married at the time and location of the alleged.

"Indirectly I was associated with this item. If I do get married, there is nothing to hide, "he said. Switch to career development, his dream of becoming a singer finally became a reality when Fida confirm emerging single song The first, entitled Apo Kono Eh Jang popularized Ally Noor and Mastura in the 1980′s "is a song composed the new arrangement in accordance with current music. It is expected out in late April or no later than early May. "Interestingly, I will sing with the band Stellar and published by Sheikh Pen," he said, which is involved in the telemovie The fate Driver Limousin .
Recent search:
  • fida
  • rafidah actress
  • fida ibrahim
  • fida picture
  • rafidah ibrahim 2012

Related posts:

  1. Mamat (discarded) Not more hostile to Fida
  2. Zahid (AF) Prospective Marriage Relatives claim TEPIS Pahang
  3. Gossip TEPIS Hanez Love With Suraya Syed Ali
  4. Latif Ibrahim lost comrades Give Impact
  5. WOMEN (AF8) Marriage Officer Charged With Bank In Silence

<b>Fida Ibrahim</b> Bertudung Penuh|Syira

Posted: 09 Jul 2012 09:03 PM PDT

Assalamualaikum dan salam satu Malaysia.

Rasanya lebih comel cantik dan sopan bila Rafidah Ibrahim atau Fida mengenakan tudung yang sebegini. Cuma kalau tudung dibahagian depan lebih labuh adalah lebih bagus. Tudung bukan sekadar untuk menutup kepala, tetapi juga untuk menutup kedua-dua buah dada dibahagian hadapan. Apabila garisan itu betul, barulah hukum menutup aurat itu dipatuhi.
Pemakaian tudung yang dikenakan oleh Fida ini nampak lebih manis berbanding dengan hanya memakai terbus yang dikatakan mengikut fesyen. Fesyen apa kalau leher nampak terkeluar? sedangkan leher juga aurat. 
Harap Fida lebih berhati-hati selepas ini. Semoga dunia glamor tidak akan merosakkan imej wanita islamik yang telah dibawa oleh gadis Pantene ini.

<b>Fida Ibrahim</b> Sayang Mamat

Posted: 23 Apr 2012 11:52 PM PDT

Fida Ibrahim sayang Mamat Sepah!! selain nafi bernikah dengan VIP Fida Ibrahim masih sayang Mamat bekas kumpulan Sepah tersebut.

Ikatan percintaan antara pelakon Fida dengan pelawak Mamat Sepah yang telah terputus sejak setengah tahun lalu kini dikatakan kembali bertaut selepas mereka dipertemukan semula dalam sebuah program TV9 baru ini. Perkara ini disahkan sendiri oleh Fida ketika majlis pelancaran Barisan Artis Nasional di Ipoh, Perak.

"Selepas ditemukan semula dalam program hiburan Apa Saja FBI.. hubungan kami berdua kembali baik seperti dahulu. Fida akui baik dengan dia tapi tidak pasti sejauh mana perhubungan kami. Apapun, Fida akui sayang Mamat sebagai kawan dan sudah memaafkan perbuatannya yang lepas,"ujar Fida

Menurutnya lagi, bekas kekasihnya itu masih berusaha untuk menambat semula hatinya.

"Mamat masih mahu mencuba lagi untuk memperbaiki hubungan kami. Dia ada datang ke rumah dan kami juga ada keluar bersama. Malah, jika hendak diikutkan, Mamat memang nak pergi ke fasa lebih serius dalam perhubungan kami. Mamat juga nekad nak serius terus selepas ini dan sudah ada kata-kata serius dari dia.

"Namun begitu Fida akui ramai juga yang membantah hubungan Fida dengan Mamat. Keluarga tidak masuk campur dan hanya memberi nasihat. Jika ada jodoh antara kami, adalah. Apapun, hanya serahkan jodoh semuanya kepada Tuhan. Bagi yang tak habis-habis cakap tak elok tentang Mamat, Fida rasa tak perlulah berterusan sebab itu buat Fida lagi kesian dengan dias Sebagai seorang kawan, rasanya Fida kena bersama dengan dia di saat dia susah."

Setelah ditanyakan mengenai hubungan rapat Fida dengan seorang ahli perniagaan dari Kedah, beliau menjawab :-


"Kami hanya kawan baik. Kenal lebih setahun dan kemudian mula rapat sejak beberapa bulan lalu. Bukan saya tak nak serius, tapi saya baru saja putus cinta dengan Mamat ni jadi lebih baik saya fokus dengan kerjaya dulu."

Yang manakah lebih Fida Ibrahim sayang diantara Mamat atau ahli perniagaan itu? empunya diri sahaja tahu. Apa pun terpulang kepada ketentuan jodoh dan takdir.

Connect Facebook

5.0

Tiada ulasan:

Catat Komen