Nuffnang

Jumaat, 28 September 2012

Hans Isaac - Google Blog Search

Hans Isaac - Google Blog Search


Neelofa Pasti <b>Hans Isaac</b> Akan Buat Bodoh | buahmulut.com

Posted: 25 Sep 2012 12:28 PM PDT

Agak gawat juga dibuatnya buat kedua dua peminat Hans Isaac dan juga Neelofa apabila 2 keping gambar percutian mereka di upload ke laman social Twitter baru baru ini oleh kedua-duanya.

Perbuatan tersebut akhirnya mencetuskan satu spekulasi dan juga meninggalkan persepsi bahawa yang Neelofa & juga Hans bercuti bersama di Koh Samui, Thailand.

Bagaimanapun Neelofa yang ditemui semasa Prebiu Hantu Kapcai segera menafikan yang dia dan juga Hans Isaac bercuti bersama. Tegasnya "Saya pun tak pasti dimana datangnya isu bahawa saya dan dia (Hans) bercuti bersama di Koh Samui. Setahu saya Hans memang sudah berada di sana sejak Khamis yang lalu bersama keluarganya. Bagi saya ini semua hanya satu kebetulan"

"Saya pasti Hans Isaac akan buat bodoh je pasal isu ini dan tak ambil kisah. Tapi saya ada rasa sikit menyesal la sebab pergi upload gambar dan maklumkan dekat twitter tentang percutian ini. Kalau tahu macam ni jadinya. Saya pergi sana pun nak seronok-seronok sahaja tapi lagi serabut kepala adalah" Ujarnya sambil ketawa.

Ditanya tentang perkembang terkini Neelofa menjelaskan yang dia jika tidak ada aral melintang akan terlibat berlakon di bawah arahan Osman Ali tidak lama lagi

p/s : 10 Gambar Terkini Neelofa [slanjutnya]

Random Posts

Tiada ulasan:

Catat Ulasan