Nuffnang

Jumaat, 28 September 2012

najwa latif - Google Blog Search

najwa latif - Google Blog Search


(KLIA) Kau Lupa Itu Aku - <b>Najwa Latif</b>

Posted: 22 Aug 2012 08:34 AM PDT


Kau Lupa Itu Aku - Lagu ciptaan sendiri Najwa Latif ni nampaknya kurang diketahui oleh para peminat najwa (Najwa Latif Awesome Friends) sendiri. Tengok saja pada views untuk video lagu Kau Lupa Itu Aku (KLIA) ini, setakat post ini ditulis hanyalah 6,323 views sahaja yang berjaya direkodkan, berbeza dengan lagu-lagu wawa yang lain yang berjaya mencatatkan lebih daripada 10,000 views setiap satu.
Bagi sesiapa yang baru pertama kali dengar mengenai lagu Kau Lupa Itu Aku (KLIA) ni, apa kata korang layan je video kat bawah ni. Najwa Latif menyanyikan lagu KLIA ni secara LIVE. Besar kemungkinan lagu Kau Lupa Itu Aku ni akan dimasukkan dalam album terbaru wawa, iaitu selepas dia habis SPM. Sama-samalah kita tunggu je nanti macam mana okay? Hehe, so enjoice video kat bawah ni ye..

Deanna Meniti Hari Sebaris <b>Najwa Latif</b> | buahmulut.com

Posted: 04 Sep 2012 08:17 AM PDT

Setelah berjaya mencungkil bakat Najwa Latifdan Kumpulan Iamneeta melalui youtube, NAR Records Sdn Bhd ,kini satu bakat baru telah dikesan bakatnya juga melalui youtube.


Konsert Gemilang

Baru-baru ini, Deanna Hussin   telah di lamar oleh syarikat rakaman NAR Records Sdn Bhd untuk menjadi artis di bawah naungan syarikat itu.Dalam usia 16 tahun bakat Deanna bertuah dapat bernaung bersama-sama artis2 NAR Records Sdn Bhd yang lain seperti Najwa Latif dan iamneeta.

Bakat Deanna juga dikesan melalui laman sosial youtube apabila video-video nyanyian mereka menarik  perhatian pihak NAR.Deanna yang berasal dari Pulau Pinang ini juga berbakat dalam penulisan lagu dan mendapat pendedahan awal muzik seawal umur 10 tahun.
Satu kelebihan Deanna ialah kelebihannya mencipta lagu dalam bahasa inggeris menjadikan ia berbeza dengan artis-artis NAR yang lain.Di Harap Deanna dapat diberikan peluang sewajarnya oleh peminat dan media Malaysia

Random Posts

Tiada ulasan:

Catat Ulasan