Nuffnang

Rabu, 12 September 2012

najwa latif - Google Blog Search

najwa latif - Google Blog Search


(KLIA) Kau Lupa Itu Aku - <b>Najwa Latif</b>

Posted: 22 Aug 2012 08:34 AM PDT


Kau Lupa Itu Aku - Lagu ciptaan sendiri Najwa Latif ni nampaknya kurang diketahui oleh para peminat najwa (Najwa Latif Awesome Friends) sendiri. Tengok saja pada views untuk video lagu Kau Lupa Itu Aku (KLIA) ini, setakat post ini ditulis hanyalah 6,323 views sahaja yang berjaya direkodkan, berbeza dengan lagu-lagu wawa yang lain yang berjaya mencatatkan lebih daripada 10,000 views setiap satu.
Bagi sesiapa yang baru pertama kali dengar mengenai lagu Kau Lupa Itu Aku (KLIA) ni, apa kata korang layan je video kat bawah ni. Najwa Latif menyanyikan lagu KLIA ni secara LIVE. Besar kemungkinan lagu Kau Lupa Itu Aku ni akan dimasukkan dalam album terbaru wawa, iaitu selepas dia habis SPM. Sama-samalah kita tunggu je nanti macam mana okay? Hehe, so enjoice video kat bawah ni ye..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan