Nuffnang

Jumaat, 19 Oktober 2012

Aliff Aziz - Google Blog Search

Aliff Aziz - Google Blog Search


Gossip: Adira Jadi Punca <b>Aliff Aziz</b> & Anne Ngasri Putus Cinta <b>...</b>

Posted: 04 Oct 2012 05:04 AM PDT

Gossip: Adira Jadi Punca Aliff Aziz & Anne Ngasri Putus Cinta?

Ya, kami fikirkan perkara yang sama. Tiada ribut tiada angin nama Adira kini terbabit dengan kisah putus cinta si Aliff Aziz yang sebenarnya masih 'misteri'. Katanya.

Portal hiburan Murai melaporkan yang satu khabar sampai mengaitkan Adira sebagai punca perpisahan Aliff Aziz dan Anne Ngasri walaupun faktor orang ketiga telah di'tolak awal.

Semua ini berpunca apabila Aliff Aziz dan Adira di'gandingkan sebagai teraju untuk sebuah drama bersiri berjudul Tiara yang telah di'siarkan melalui Astro Prima.

Mungkin sifat playboy masih menebal dalam diri Aliff Aziz, mereka berdua di'katakan telah jatuh cinta di lokasi walaupun ketika itu wujud kisah cinta antara Adira dan AG Coco.

Dan, semestinya Aliff Aziz ketika itu sedang bersama Anne Ngasri. Menariknya, Aliff Aziz dan Adira di'katakan telah selesai merakamkan sebuah lagu duet bersama kerana serasi.

Yang pastinya gossip baru ini akan membuatkan Aliff Aziz terus berdiam diri akan semua yang berlaku dan beliau kini sedang berehat bersama keluarga di Singapura.

Related Posts
Categories
Tag

Tiada ulasan:

Catat Ulasan