Nuffnang

Jumaat, 19 Oktober 2012

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search


Gambar Shila Amzah & <b>Sharnaaz Ahmad</b> dalam Iklan Safi Balqis <b>...</b>

Posted: 19 Oct 2012 01:46 AM PDT

Di Sebalik Iklan Sedia Sempurna SAFI BALQIS Perfect 10…

"Kata orang, kalau nak tengok kecantikan sebenar seorang gadis tu… lihat wajahnya ketika baru bangun tidur."

Itulah kata-kata yang begitu sinonim di kalangan masyarakat Melayu yang sememangnya kaya dengan bahasa, budaya dan kepercayaannya. Kata-kata ini jugalah yang menjadi tunjang utama kepada idea iklan Sedia Sempurna ini.

Iklan sebegini dirasakan lebih dekat di hati pengguna SAFI BALQIS Perfect 10 yang majoritinya adalah gadis Melayu berusia lingkungan 18-25 tahun masa kini yang bukan hanya mementingkan kecantikan rupa paras, malah keyakinan untuk menghadapi apa sahaja yang berlaku biarpun tanpa diduga.

Iklan ini dimulakan dengan situasi di waktu pagi di mana Shila yang sedang lena tidur dikejutkan dengan kejutan Hari Jadi oleh teman-temannya. Namun, Shila Amzah walaupun agak tergesa-gesa mencapai selendang penutup kepala, tetap yakin membuka pintu bilik tidur dan teruja menyambut kedatangan teman-temannya biarpun dengan 'wajah baru bangun tidur'.

Dua antara temannya yang membuat kejutan tadi seakan-akan menerima kejutan pula apabila melihat kulit wajah Shila Amzah yang begitu cantik dan cerah sempurna biarpun baru bangun dari tidur. Lalu mereka mula meluahkan rasa rendah diri tentang keadaan kulit wajah mereka yang walaupun cerah tetapi masih kurang sempurna kerana terdapat masalah pigmentasi (noda-noda hitam) dan tona tidak sekata.

Sebagai teman, Shila Amzah mengesyorkan SAFI BALQIS Perfect 10 kepada kedua-dua temannya yang bermasalah tadi. Inilah rahsia kecantikan kulit wajah cerah sempurna Shila Amzah biarpun baru bangun tidur dan tanpa secalit mekap! SAFI BALQIS Perfect 10 membantu pudarkan pigmentasi dan sekatakan tona kulit. 10 tindakan lengkapnya menjadikan kulit bukan hanya cerah, tapi cerah sempurna!

Tibalah detik yang dinanti. Shila Amzah kini di majlis hari jadinya bersama teman-temannya tadi. Lebih istimewa, apabila Sharnaaz si cinta hati hadir menghulurkan bunga dan hadiah sambil dengan penuh romantis, mengucapkan "Si Cerah Sempurnaku…"

Itulah Hari Jadi yang paling bermakna buat si cerah sempurna Shila Amzah apabila teman-teman, keluarga juga kekasih hati turut meraikan hari istimewanya bersama.

Shila Amzah & Sharnaaz Ahmad

Shila Amzah & Sharnaaz Ahmad

Shila Amzah & Sharnaaz Ahmad

Shila Amzah & Sharnaaz Ahmad

Shila Amzah & Sharnaaz Ahmad

Shila Amzah & Sharnaaz Ahmad

Shila Amzah & Sharnaaz Ahmad

Shila Amzah & Sharnaaz Ahmad

No tags for this post.

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan