Nuffnang

Isnin, 19 November 2012

Arja Lee - Google Blog Search

Arja Lee - Google Blog Search


Pengajian Tamat, <b>Arja Lee</b> Bakal Konvo September ini

Posted: 01 Aug 2012 05:00 AM PDT

berita | Tempatan

KL, 1 OGOS 2012: Gembira tidak terkata! Begitulah perasaan Arja Lee sebaik saja dia berjaya menamatkan pengajiannya dalam jurusan Sarjana Muda Lakonan dan Pengarahan selama 3 tahun di Universiti Sains Malaysia (USM).

Malah, aktor Arja Lee yang yang dicungkil bakat lakonannya menerusi filem ...Dalam Botol arahan Khir Rahman bakal menerima ijazah pada hari konvokesyennya yang dijadualkan berlangsung pada bulan September nanti.

"Syukur, Alhamdulillah kerana akhirnya dapat juga saya menamatkan pengajian saya ini selepas 3 tahun menimba ilmu di USM. Sebenarnya bukan segulung ijazah yang saya kejar tetapi apa yang lebih penting adalah ilmu yang saya perolehi sepanjang berada di sini.

"Kerana saya tahu ia pasti berguna apabila saya kembali menceburi bidang lakonan secara serius semula, termasuklah mengarah pada suatu hari nanti. Alhamdulillah, sekarang ini sudah ada penerbit drama yang memanggil saya untuk berlakon semula. Insya Allah selepas ini saya akan membuat comeback semula selepas sepi daripada untuk seketika," katanya kepada murai.com.my.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan