Nuffnang

Sabtu, 12 Januari 2013

Iqram Dinzly - Google Blog Search

Iqram Dinzly - Google Blog Search


siMataBulat: Jalan Jalan Cari Makan dgn <b>Iqram Dinzly</b> ??

Posted: 15 Dec 2012 03:21 AM PST


Boleh dikatakan dalam seminggu mesty sekali dua akan makan direstoran bagi meluangkan masa bersama keluarga di luar rumah , makan-makan =)
Dan setiap kali, dimana2 juga restoran, dalam apa jua waktu, apa jua keadaan satu perkara yang mesty bella akan lakukan . nak tawu apa??
Yes, he's my one of my idola.
Dimanapun bella mesty akan buad2 seperti dalam rancangan JALAN-JALAN CARI MAKAN bersama IQRAM DIZLY .. setiap rancangan dan episode bella akan tonton .. tak pun kita kan sekarang ada tonton.com.my =) .. then bila tgk mesty sediakan kertas .. tawu untuk apa?? Untuk tulis alamat dan nama kedai .. dan lepas tuh mesty pergy tempat2 tersebut bersama family/kawan . MESTI !!! lagi2 family mmg kaki jalan dan suke mencube pelbagai restoran .. restoran2 yang jauh pun family akan spend one day utk pergy .. mcm hari tuh, bell spend dgn family pergy KUANG pergy ptg samapai malam semata2 nak makan steamboat .. dan minggu depan nak makan kat Umbai . dah banyak kali pergy but makanan dye terliur dah dekat tekak ni.. hehehhe..
Owh ,, lupe .. yang bella kata suka tiru iqram dinzly mengacara means , bila start makan je bella akan cakap "cukup rasa, masam manis . memang superb .."  "terasa lemak2 dye, dgn lembut tak liat, it's good"  "pergh!!! Marvellous!!" mcm2 lg la.. dan setiap kali jugak bella akan cakap dekat parents bell teringin sangat nak masuk JJCM makan dengan IQRAM dan bell akan mengacara dan mengibaratkan Iqram disebelah.. waaaa,, seronoknya .. dan setiap kali itu jugak bella akan cakap dengan family "bayangkan taw IQRAM DINZLY dekat sebelah" penah jugak cakap nak cadangkan one restoran kat JJCM then my dad angguk!!! Woahhh.... alangkah seronoknya .... my mom akan selalu senyum dengan gelagat bella.. dan layan je bella .. kadang2 parents bella yang tambah2.. SERONOK !!!

Hmmm.. bila agaknya dapat makan dengan IQRAM DINZLY dalam rancangan JJCM tuh .. hmm... jum lah crew JJCM ikot bella pergy Melaka makan dekat UMBAI minggu depan =) *HAHAHAH*

.. terima kasih kerana sudi baca wasiat bella . jangan lupe comment ye ^_^ lots of love from Bella

Tiada ulasan:

Catat Ulasan