Nuffnang

Ahad, 24 Februari 2013

Bront Palarae - Google Blog Search

Bront Palarae - Google Blog Search


aku ADI EMRAN: GLAM LELAKI MAC 2013 : <b>BRONT PALARAE</b>

Posted: 24 Feb 2013 05:08 AM PST

Dah dapatkan GLAM LELAKI terbaru? Bront Palarae uals as cover guy! Baru dapatkannya malam semalam. Ingatkan nak terus entry ni semalam tapi tak ada mood ngko...... Ye la semalam lepas keluar tu bila tiba je umah ingatkan nak chas bateri kamera, carik macam nak rak ngko. Seingat aku, aku letak charger bateri tu kat satu tempat je, tapi seriusly tak jumpa..... Nak kata aku salah letak, tunggang terbalik jugak rumah tu aku kerjakan semata-mata nak carik tapi non hadoooo... Itu yang pertama, yang kedua besoknya (pagi tadi ler tu) kena kerja ngko. Ko bayangkan penjawat awam macam aku ni, hari Ahad kena kerja, maunya tak meroyan. Hah kesudahnya tak koser aku nak bukak laptop nak online bagai...
Tapi hari ni bila mood dah stable barulah ada nafsu sikit nak buat entry ni. Bront Palarae? Ahaks good choice! Wokey edisi kali ni GLAM LELAKI nak highlightkan 100 senarai sumber stail, gaya hidup, shopping, gajet dan grooming bagai. Ala-ala direktori laa.... excited jugak bila baca. Yang lain-lain tu kena beli dan baca sendiri..... Chauu, nak tengok ANTM cycle 19 kat STARWORLD HD. First episode ngko...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan