Nuffnang

Ahad, 24 Februari 2013

Fizo Omar - Google Blog Search

Fizo Omar - Google Blog Search


ORANG KEDAH PILIHAN CINTA HATI <b>FIZO OMAR</b> - My Life & My <b>...</b>

Posted: 03 Feb 2013 10:25 PM PST

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ
haaa ok2 .. sape minat dia nie ??? ( sambil2 angkat keyboard ) muahahaha .. dia adalah FIZO Omar .. haa x kan x kenal kan .. tapi ... sayang nyeee dia dah punn berpunyee ( macam lah leh dpt kan ) muahahhaha tahniah leee erkk .. makweee mak aihhh ada UMPHHH wakakkaka 
( gelak jahat !!! ) ....
Fizo dan Haas sebelum ini telah berkenalan selama beberapa tahun sebagai teman biasa. - Foto AZHAR MAHFOF.
KUALA LUMPUR: Selepas berteka-teki mengenai hubungan cintanya, pelakon Fizo Omar akhirnya mengesahkan sedang berkawan dengan seorang wanita berusia 25 tahun yang dikenali sebagai Haas Jaafar.
Fizo, 28, berkata, mereka telah berkenalan selama beberapa tahun sebagai rakan biasa dan baru sahaja menjalinkan hubungan istimewa sejak tiga bulan lalu.
"Saya kalau boleh tidak mahu terlalu mendedahkan hubungan cinta ini tetapi saya mengaku memang sekarang saya sedang bercinta dengan Haas.
"Bagaimanapun hubungan ini masih lagi diperingkat awal dan kami sedang mengenali hati budi masing-masing," jelasnya ketika ditemui pada majlis sambutan ulang tahun ke 52 Datuk Shah Rezza di sini pada Ahad.
Fizo hadir ke majlis berkenaan bersama kekasihnya itu dan tampil mengenakan pakaian dari warna sedondon iaitu putih.
Dalam pada itu, Fizo berkata, sikap memahami wanita berasal dari Kedah itu telah memikat hatinya selain mempunyai pelbagai persamaan membuatkan mereka serasi.


orang kedah nieeeeeeee .. ada gaya2 cik TA dokk ... ekekek comel & cantik dehhhhhhh
semoga hubungan kekal bahagia dan jangan tunggu lama2 erkk ...
dah elok sgt lahh tuu dah 25 punnnnnnnnnnnn ;))

Tiada ulasan:

Catat Ulasan