Nuffnang

Isnin, 8 April 2013

Hans Isaac - Google Blog Search

Hans Isaac - Google Blog Search


<b>Hans Isaac</b> Tidak Suka Bincang Soal Agama | buahmulut.com

Posted: 25 Feb 2013 08:38 AM PST

Bagaikan tiada noktah, penceritaan yang dibawakan oleh semua pihak berkaitan perhubungan diantara aktor kacak, Hans Isaac dan selebriti yang penuh dengan kontroversi murahan iaitu Neelofa. Baik Hans mahupun Neelofa masing – masing bagaikan mahu bermain dengan cara selamat tahkala disogok dengan soalan yang hampir sama.


Hans Isaac

Berkesempatan bersua muka dengan pengarah Lawak Ke Der 2 baru baru ini, Hans sekali lagi diajukan dengan isu yang hampir sama tentang perkembangan hubunganya bersama Neelofa dan jawapan yang sudah diduga juga diulang suara sekali lagi.

Ditanya tentang sudahkah dia bersedia untuk bertukar agama andai kata perhubungan itu benar-benar memasuki peringkat ijab dan qabul Hans Isaac ada jawapanya.


Harun Salim Bachik

"Bab agama ini saya tak mahu sentuh. Lagipun saya memang tidak suka untuk bincang pasal soal berkaitan agama, perkara seperti ini bukan sesuatu yang elok dibincangkan secara terbuka bagi diri saya. Lagipun nak membincangkan ketahap sampai soal tukar agama ni, ini bukan sesuatu yang mudah.

"Andai kata apa yang kamu semua mahukan ini tidak terjadi siapa yang akan tanggung malu? Cukuplah saya dah kena sekali 'kaw-kaw' dulu sampai terduduk jadi cukuplah. Pengalaman dulu tu dah saya jadikan pengajaran dan belajar kesilapan dari situ." Jelas Hans Isaac serius.

Mungkin Anda Perlu Baca Ini Juga !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan