Nuffnang

Sabtu, 1 Jun 2013

Aaron Aziz - Google Blog Search

Aaron Aziz - Google Blog Search


Luna Maya Jatuh Cinta Lihat <b>Aaron Aziz</b> - Gossip Artis Malaysia

Posted: 19 May 2013 09:00 PM PDT

Pada: Isnin, 20 Mei 2013 Bekas kekasih kepada Ariel Paterpan dan juga kini merupakan seorang pengarah filem, Luna Maya tidak menafikan yang dirinya sudah jatuh cinta dengan Aaron Aziz. Ini disahkan sendiri oleh Luna apabila melihat aksi dan kelibat Aaron melalui laman Youtube.

Tambah Luna yang memetik portal Murai semalam, jatuh cinta Luna hanyalah cinta kepada bayang-bayang Aaron apabila diberitahu yang Aaron sudah beristeri, Diyana. Namun tidak menolak jika mereka dapat digandingkan bersama untuk sebuah filem dua negara.

"Dalam ramai-ramai aktor di Malaysia, saya paling minat pada Aaron Aziz. Saya mengaku jatuh cinta pada lakonannya, dia pelakon aksi yang hebat."

"Saya melihat lakonan Aaron di YouTube, ternyata dia seorang hero Malaysia yang hebat! Lengkap dengan pakejnya. Aktor lain dari Malaysia juga saya kenal, tapi tidak tahu nama mereka,"

"Oh..Aaron itu sudah beristeri ya? Aduh...sayang sekali! Jangan salah tafsir ya...saya meminati Aaron kerana berpendapat dia seorang aktor yang hebat,"

"Kalau digandingkan dengan Aaron Aziz, itu sudah tentu satu penghormatan yang besar buat saya,"

Tag : , , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan