Nuffnang

Sabtu, 1 Jun 2013

Sazzy Falak - Google Blog Search

Sazzy Falak - Google Blog Search


Jenama Pakaian <b>Sazzy Falak</b> Bakal Ke NY - MyNewsHub

Posted: 20 Apr 2013 03:12 AM PDT


Jenama pakaian yang diusahakan oleh pelakon Sazzy Falak iaitu SF by Sazzy Falak bakal melebarkan sayapnya ke negara Uncle Sam pada September depan.

Perkara ini disahkan sendiri oleh aktres itu kepada Utusan dengan berkata, "sekarang saya dan pasukan saya sedang memberi fokus utama pada pertunjukan fesyen itu dan kita akan cuba memperkenalkan batik yang diberi nafas sesuai dengan jenama pakaian saya".

Jenama SF by Sazzy Falak telah terpilih menyertai Plitzs New York Fashion Week pada 7 dan 8 September ini sekali gus membuka ruang kepada aktres itu mengembangkan perniagaannya serta jenamanya ke sana.

Ibu kepada dua cahaya mata kembar, Tiara Rose dan Imaan Lily itu mengusahakan jenama pakaian kasual sertai santai yang sering diterapkan dalam gaya pakaian jalanan orang-orang barat.

Pakaian di bawah jenama pelakon comel itu juga kebanyakannya adalah bercirikan imej serta perwatakan Sazzy yang sememangnya dikenali sebagai salah seorang artis yang gemar bergaya serta tidak pernah menjadi mangsa fesyen dengan pemilihan baju yang dipakainya.

Oleh: AUDREY LEE

Iklan Teks:

PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Gambar Anak <b>Sazzy Falak</b> Terkini - Gossip Artis Malaysia

Posted: 16 Apr 2013 10:00 PM PDT

Pada: Rabu, 17 April 2013 Dah besar dah anak kembar Sazzy Falak ni, Lilly dan Tiara Rose dah berusia dua tahun lebih dah. Nampak nak cubit je pipi mereka berdua ni. Gambar yang diambil awal bulan April sehingga minggu ini melalui laman Instagram Sazzy yang lebih 300,000 follower!. Layan..




Tag : , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan