Nuffnang

Rabu, 18 September 2013

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search

Sharnaaz Ahmad - Google Blog Search


Elfaeza Nafi Bercinta Dengan <b>Sharnaaz Ahmad</b> | - Beautifulnara

Posted: 04 Jul 2013 08:21 PM PDT


Tengok lama-lama, barulah Abang Nara sedar yang Elfaeza ini ialah salah seorang pelakon drama Adam Dan Hawa. Memang lain sungguh muka sampai tak perasan dibuatnya. Terbaru, Elfaeza dikaitkan mempunyai hubungan cinta dengan bekas kekasih Shila Amzah, Sharnaaz Ahmad.

elfaeza

Elfaeza mengakui yang sememangnya mereka bercinta namun percintaan tersebut hanyalah di dalam drama Mukhlis. Di dalam dunia sebenar, Elfaeza tiada apa-apa hubungan istimewa dengan Sharnaaz. Kata Elfaeza:-

Mana ada kami bercinta. Tapi kalau bercinta dalam drama Mukhlis memang betul. Mungkin gosip ini timbul kerana ada pihak melihat kemesraan kami di set penggambaran tetapi semua itu sekadar mahu menghayati watak sahaja Saya harap dengan penjelasan ini tiada lagi cakap-cakap mengenai perhubungan kami

elfaeza

Mungkin Elfaeza sudah ada kekasih hatinya sendiri. Siapa tahu kan? Lagipun umur Elfaeza sudah pun mencecah 28 tahun. Pasti sudah ada "someone special" di kala ini. Tak gitu? Apa pun semoga karier Elfaeza akan terus berkembang di masa hadapan.

P.S: Gambar Mazda3 Sedan 2014 tertiris di Internet

Baca Yang Ini Pulak:-

<b>Sharnaaz Ahmad</b> Pakai Rantai Emas? - Gossip Artis Malaysia

Posted: 03 Jul 2013 11:02 PM PDT

Pada: Khamis, 4 Julai 2013 Isu pemakaian rantai memang tidak elok dipandang bagi orang Melayu terutama orang Islam apatah lagi kalau ada emas, memang sah haram. Sharnaaz Ahmad juga ada pakai rantai sepertinya berwarna emas ke atau biji-bijian yang ni tak pasti, nampak memang seperti emas.

Apa sudah jadi dengan Sharnaaz ni, adakah setelah frust bercinta dia berubah kepada 180 darjah? ha. Pelik tapi itu lah yang dimuatnaik oleh Sharnaaz  apabila dia memakai rantai emas.

Tak dapat dipastikan kalau iikutkan dalam laman Instagram tu, dia berada di Phuket mungkin bercuti kot. Tapi ada yang mengatakan  dia pakai cuma untuk berlakon je, untuk filem Sindiket katanya.

Mana satu benar atau tidak tak tahu lah. Tengok komen di Instagram tu, takde satu pun yang bahas penggunaan rantai tu.

Tag : , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Elfaeza Kini Bercinta Dengan <b>Sharnaaz Ahmad</b>? | ROTIKAYA

Posted: 04 Jul 2013 08:08 PM PDT

Pelakon baru yang semakin dikenali, Elfaeza Ul Huq selepas membintangi drama Iman Nabila sebelum ini menolak dakwaan bahawa dia kini bercinta dengan Sharnaaz Ahmad.

Menurutnya lagi kemesraan mereka berdua di set penggambaran drama Mukhlis yang menyatukan mereka membuatkan gosip ini timbul.

"Mana ada kami bercinta, kalau ada pun bercinta dalam drama Mukhlis, itu memang betul"

Namun begitu Elfaeza turut memberitahu bahawa jika ada sesiapa yang melihat kemesraannya bersama Sharnaaz di set penggambaran adalah hanya untuk menghayati watak dan mungkin kemesraan itu telah disalah anggap.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan