Nuffnang

Ahad, 20 Oktober 2013

Nashrin - Google Blog Search

Nashrin - Google Blog Search


My Life,My Story: Fobia Cinta-<b>Nashrin</b>

Posted: 28 Jan 2013 05:29 PM PST

 Pijakan kaki bagai tak terasa..
Setiap kali melihat kau tersenyum mesra..
Tapi hati masih tak berani lagi,menghampiri..
Denyutan jantung aku tergendala.. 
Kerana hati aku berkata-kata..
Jangan terkena untuk kali kedua,kan sengsara..
Bukan aku tak sudi bersama..
Cuma diri tak sanggup terluka..
Dulu terlalu percaya,x sangka..
Aku mangsa..Fobia cinta..
Kini kau datang tawarkan segala..
Bulan dan bintang seluruh angkasa..
Namun aku masih ragu ragu jua..Tak terima..
Bukan aku x sudi bersama..
Cuma diri tak sanggup terluka..
Dulu terlalu percaya..
Tak sangka,aku mangsa..
Fobia cinta..
entah bila dapat percaya semula
oh manusia..yang kata,cintai mereka..
Adakah aku fobia cinta??!!
Bukan aku x sudi bersama..
Cuma diri tak sanggup terluka..
Dulu terlalu percaya..Tak sangka...
Bukan aku x sudi bersama..
Cuma diri tak sanggup terluka..
Dulu terlalu percaya..
Tak sangka,aku mangsa..Fobia cinta..
Denyutan jantung aku tergendala..

----->Nashrin - Fobia Cinta [OFFICIAL VIDEO] - YouTube

Tiada ulasan:

Catat Ulasan