Nuffnang

Jumaat, 22 November 2013

Intan Ladyana - Google Blog Search

Intan Ladyana - Google Blog Search


<b>Intan Ladyana</b> Ditipu Pengurus Sendiri? | Laporan Terkini

Posted: 19 Nov 2013 03:13 AM PST

Berita yang baru kami terima ialah Intan Ladyana telah ditipu oleh pengurusnya sendiri. Sejauh mana kebenarannya, tidak diketahui.

Pengurus Intan dikatakan telah menggunakan namannya untuk menipu duit peminat. 

Intan Ladyana Ditipu Pengurus Sendiri 1

Intan Ladyana yang diminta memberi penjelasan perkara ini tidak ingin memberi komen berkenaan khabar angin tersebut dan ingin menunggu sehingga sisatan lanjut selesai.

"Yang penting, bukti dah ada depan mata dan biarlah perkara ini diselesaikan dulu. Apapun, saya kini lebih berhati-hati serta selektif dalam memilih pengurus dan buat masa ini, saya dijaga oleh pengurusan MIG,"

Intan juga tidak menolak dakwaan sesetangah pihak yang menyatakan bahawa mereka berdua sudah tidak sebulu sebelum isu ini timbul lagi.

"Tidak dinafikan mestilah ada perselisihan faham, tapi saya buat kerja secara telus. Jika dia buat salah, saya kena tegur dan saya tegur dia atas dasar kerja bukan sebab peribadi. Apabila dia dah ganggu kerja saya, jadi saya kenalah ambil tindakan."

Namun, apa yang LaporanTerkini respek berkenaan Intan Ladyana ini ialah beliau tidak ingin mendedahkan perkara ini kerana tidak ingin memalukan mana-mana pihak.

"Sebenarnya saya tak nak sentuh sangat mengenai perkara ini kerana takut nanti mengaibkan nama orang. Biarlah pihak sepatutnya yang mengendalikan perkara ini dan kebenaran akan terbukti juga nanti."

"Orang tak salahkan saya kerana mereka tahu saya tidak bersalah."

"Saya pun dah bersihkan nama saya dan tunggulah pihak tertentu untuk selesaikan perkara ini. Saya tak boleh nak cakap lebih-lebih dan jika nak tahu kenalah tanya pihak itu sendiri,"

Intan Ladyana Ditipu Pengurus Sendiri 1 33

Sebelum ini, Intan Ladyana kerap bersama-sama pengurusnya ke majlis-majlis tertentu. Namun ketiadaan pengurusnya sejak akhir-akhir ini telah membongkar kontroversi di antara Intan dan pengurusnya.

Apa Komen Anda?

comments

Tiada ulasan:

Catat Ulasan