Nuffnang

Khamis, 12 Disember 2013

Ning Baizura - Google Blog Search

Ning Baizura - Google Blog Search


<b>Ning Baizura</b> launches her very own perfume – NING! » - gtalent.my -

Posted: 10 Dec 2013 02:36 PM PST

Tuesday, December 10th, 2013

Malaysia's sweetheart, Ning Baizura has launched her very first fragrance – NING. The fragrance embodies her personality and character. It is sophisticated yet bold, powerful yet elegant. Ning also delivered an adorable baby boy, Ryan Sky Dalton, earlier this year. Ryan was born on the 31st of January, the same day as Ning's fifth wedding anniversary.

Lirik Lagu Bukan Wanita Sempurna - <b>Ning Baizura</b> | Lirik

Posted: 02 Dec 2013 04:11 PM PST

Lirik Lagu Bukan Wanita Sempurna - Ning Baizura

Hati diam membisu
Menduga mencari tahu
Ada apakah denganmu

Hati makin curiga
Mendengar sebuah cerita
Ada apa kau dengannya

Aku bukan wanita sempurna
Aku pastilah ada kurangnya
Tapi ku setia
Tak mencuba ke lain hati

Aku merasa dia curang
Aku merasa ditiadakan
Aku sakit hati
Sakitnya setengah mati
Jangan anggap cintaku tiada

Visit:
http://www.liriklagumuzika.com

Lirik Lagu Bukan Wanita Sempurna - Ning Baizura @ Lirikami

Tiada ulasan:

Catat Ulasan