Nuffnang

Sabtu, 5 April 2014

Fasha Sandha - Google Blog Search

Fasha Sandha - Google Blog Search


<b>FASHA SANDHA</b> HAMIL ANAK KEDUA, TUNJUK BABY BUMP <b>...</b>

Posted: 16 Mar 2014 09:11 AM PDT

Fuh, terkejut ammboi baca cerita mengenai pelakon jelita, Fasha Sandha ni. Khabarnya Fasha dan suaminya Rizal Ashram atau dikenali dengan panggilan Jejai bakal menimang cahaya mata kedua tidak lama lagi. Sebuah portal hiburan menyatakan kemungkinan pelakon itu sudah hamil 5 bulan.

" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Cerita mengenai Fasha hamil anak kedua ini mula tersebar apabila tersebarnya gambar Fasha dan Jejai yang baru baru ini berada di kepulauan Bali, Indonesia untuk menghadiri sebuah majlis perkahwinan seorang rakan mereka dan beberapa gambar itu menarik perhatian ramai.

Ada beberapa gambar Fasha yang dilihat tampil dengan perut yang semakin membesar dan ia menyebabkan peminatnya menjangkakan Fasha kini sedang hamil dengan anak kedua. Peminat juga yang meninggalkan komen dan ramai berharap yang Fasha Sandha dan Jejai bakal dikurniakan anak perempuan kali ini selepas kelahiran putera sulung, Putra Rayfal Ramli pada 15 April 2013 yang lalu.

fasha sandha hamil anak keduafasha sandha baby bump hamil anak kedua

Sekiranya benarlah khabar itu, maka ammboi nak ucapkan tahniah buat Fasha sekeluarga. Namun berdasarkan pemerhatian ammboi di laman Instagram Fasha, tak ada pula gambarnya yang sebegitu. Tetapi, peminatnya tidak putus-putus mengucapkan tahniah dan mendoakan kesihatan pelakon kesayangan mereka itu.

Sama-sama kita nantikan penjelasan Fasha.

Tags: , , , , , ,

Category: HIBURAN

Tiada ulasan:

Catat Ulasan