Nuffnang

Sabtu, 5 April 2014

kumpulan hujan - Google Blog Search

kumpulan hujan - Google Blog Search


Punca <b>kumpulan Hujan</b> nekad berpecah - Layan Sapa Ceroh

Posted: 31 Mar 2014 07:14 AM PDT

Punca kumpulan Hujan nekad berpecah


Punca kumpulan Hujan nekad berpecah - Dengar khabarnya, kumpulan Hujan ingin berpecah dan mahu mengambil haluan masing-masing. Punca perpecahan itu ada kaitan dengan krisis dalaman sesama mereka sendiri sejak sekian lama.

Penulis akui, kumpulan Hujan memang antara kumpulan paling berpengaruh di Malaysia kerana mereka sering menghasilkan lagu-lagu popular.

Menurut sumber yang merupakan teman rapat kepada Hujan, ada anggota kumpulan yang sudah merasakan mereka tak boleh bersama lagi. Hala tuju anggota tersebut dikatakan semakin berbeza dan tidak lagi menjadikan muzik sebagai keutamaan.

Buktinya, kekerapan kumpulan Hujan mengadakan show semakin berkurangan dan sambutan terhadap kumpulan muzik pula tidak lagi mencetuskan fenomena.

Mungkin hanya kumpulan yang benar-benar tegar dan bersatu sahaja akan terus kekal sebagai sebuah kumpulan muzik dalam industri muzik tempatan. - Utusan

Artikel dan Grafik dalam Entri Punca kumpulan Hujan nekad berpecah adalah sumber dan rumusan dari beberapa laman blog dan laporan berita tempatan. Penghargaan kepada sumber informasi yang bermanfaat ini. Semoga sebaran coretan memberi inspirasi dan berfaedah untuk semua.

Title: Punca kumpulan Hujan nekad berpecah; Written by Hootoh Tudia; Rating: 5 dari 5

Tiada ulasan:

Catat Ulasan