Nuffnang

Sabtu, 5 April 2014

Intan Ladyana - Google Blog Search

Intan Ladyana - Google Blog Search


<b>Intan Ladyana</b> & Shah Iskandar Bakal Jadi Pasangan Terbaik <b>...</b>

Posted: 13 Feb 2014 09:31 PM PST

'+ '

Subject:
Visit this site http://www.ohbulan.com

'+ '

Message:
Hi, this may be intersting you: \"Intan Ladyana & Shah Iskandar Bakal Jadi Pasangan Terbaik?\"! This is the link: http://www.ohbulan.com/intan-ladyana-punya-kisah-silam-dengan-shah-iskandar/

'+ '', buttons: [ jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.YES, { text: 'Send' }), jQuery.extend({}, vex.dialog.buttons.NO, { text: 'Cancel' }) ], callback: function (data) { if (data.emailfrom && typeof(data.emailfrom) != "undefined") { essb_sendmail_ajax(data.emailfrom, data.emailto); } } }); }); }); function essb_sendmail_ajax(emailfrom, emailto) { //alert(emailfrom + "|" + emailto); var get_address = "http://www.ohbulan.com/wp-content/plugins/easy-social-share-buttons/public/essb-mail.php?from="+emailfrom+"&to="+emailto+"&t=Intan+Ladyana+%26%23038%3B+Shah+Iskandar+Bakal+Jadi+Pasangan+Terbaik%3F&u=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com&p=http%3A%2F%2Fwww.ohbulan.com%2Fintan-ladyana-punya-kisah-silam-dengan-shah-iskandar%2F"; //alert(get_address); jQuery.getJSON(get_address) .done(function(data){ alert(data.message); }); }

Kini Trending

Intan Ladyana & Shah Iskandar Bakal Jadi Pasangan Terbaik?

Tidak dapat dinafikan bahawa gandingan serasi antara hero dan heroin di dalam sesebuah drama mampu menarik lebih ramai penonton dan mencipta fenomena luarbiasa.

Sebagai contoh, nama Azlee Khairi dan Zara Zya terus dijulang sebagai pasangan paling sesuai digandingkan bersama walaupun drama lakonan mereka, Love You Mr Arrogant telah lama tamat siarannya.

Malah Ariana Rose yang telah sampai ke episod terakhir semalam juga mendapat pujian melambung kerana Nur Fathia dan Keith Foo bijak mengambil hati peminat dengan adegan romantik mereka.

Kini tiba pula giliran Intan Ladyana dan Shah Iskandar mengambil alih slot akasia di TV3 dan memikat penonton dengan kisah cinta mereka.

Intan Ladyana & Shah Iskandar Bakal Jadi Pasangan Terbaik?

Untuk pengetahuan anda, MIG Sdn Bhd yang terkenal dengan penghasilan filem kini cuba mempertaruhkan kedua-dua pelakon tersebut menerusi drama terbitannya berjudul Jika Itu Takdirku.

Drama 24 episod itu mengisahkan tentang Hakimi (Shah Iskandar) yang menghidap amnesia selepas kemalangan jalan raya enam tahun lepas.

Dijadikan cerita, Hakimi tertarik dengan Umairah (Intan Ladyana) iaitu anak kepada doktor yang merawatnya dan bertindak melamar gadis tersebut sebagai isteri.

Umairah bingung dengan tindakan Hakimi kerana hakikatnya mereka berdua pernah mempunyai kisah silam yang meninggalkan sejarah hitam dalam hidup Umairah.

Intan Ladyana & Shah Iskandar Bakal Jadi Pasangan Terbaik?

Selepas berkahwin, Hakimi berusaha mengambil hati Umairah dan cuba memulihkan ingatan selepas diberitahu mengenai kisah silamnya bersama Umairah oleh seorang kawan lama.

Namun selepas dua bulan, hati Umairah dilukai lagi apabila bekas teman wanita Hakimi memasang perangkap untuk mengganggu rumahtangga mereka. Lebih parah lagi, suaminya itu kembali dengan perangai lama yang suka berfoya-foya.

Kalau anda nak tahu apakah kisah silam yang menghantui hidup Umairah, jangan lupa saksikan Jika Itu Takdirku bermula pada hari 17 Februari 2014 setiap hari Isnin hingga Khamis jam 7 malam.

Intan Ladyana & Shah Iskandar Bakal Jadi Pasangan Terbaik?

Persoalannya kini, mampukah drama ini mengulangi kejayaan beberapa buah drama bersiri popular atau hanya akan menjadi karya picisan sahaja?

Bukan hanya bakat pelakon yang diambil kira, tetapi kekukuhan jalan cerita dan plot yang tidak klisé juga turut menjadi kekuatan sesebuah drama itu.

Apapun jom saksikan promo trailer drama berkenaan di bawah untuk mendapatkan sedikit gambaran mengenainya. Semoga terhibur!

A ninja who rides a unicorn. Former business journalist. Food freak. Studied Bach. Mass Com (Hons) Broadcasting.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan