Nuffnang

Khamis, 29 Mei 2014

Aaron Aziz - Google Blog Search

Aaron Aziz - Google Blog Search


Jika Kemenangan Dipertikai, Saya Tak Akan Berdiam Diri – <b>Aaron</b> <b>...</b>

Posted: 25 May 2014 07:10 PM PDT


Kemenangan Aaron Aziz di ABPBH2013 yang berlangsung Sabtu lalu sememangnya di luar jangkaan. Kalau tak silap Abang Nara, tiada produk drama atau filem Aaron yang benar-benar meletup. Namun kalau sudah tertulis rezeki buat Aaron Aziz, tiada hak untuk kita mempertikaikan kemenangan tersebut. Kemenangannya pada tahun 2011 pernah menjadi kontroversi hangat, namun kali ini Aaron Aziz berharap agar kejayaannya tidak dipertikaikan.
aaron aziz abpbh2013Kata Aaron Aziz menerusi Mstar Online:-

Harap-harap tiada pihak yang mempertikaikan kemenangan ini kerana ia adalah suara para peminat saya yang bertungkus lumus mengundi dalam memberi sokongan kepada kerjaya seni saya. Bagaimanapun sekiranya perkara itu berlaku saya tidak akan berdiam diri dan akan bersemuka dengan pihak berkenaan.

Saya benar-benar terkejut dan hilang kata-kata ketika diumumkan sebagai pemenang kerana saya merasakan populariti saya semakin pudar tambahan pula semakin ramai pelakon lelaki baharu muncul dalam industri membuatkan saya tidak mengharapkan sebarang kemenangan. Namun kemenangan ini adalah bukti peminat saya sentiasa memberikan sokongan pada mereka terhadap kerjaya saya di negara ini

aaron aziz abpbh2013

Daripada pihak-pihak tertentu sibuk mempertikaikan kemenangan Aaron Aziz, lebih baiklah ambil peluang untuk muhasabah diri dan meningkatkan lagi prestasi agar dikenali, disayangi dan diundi oleh para peminat. Ingat senang-senang ke Aaron Aziz nak sampai ke tahap ini? Banyak pengorbanan yang telah dilakukan olehnya. Semoga kemenangan kali kedua ini akan menjadi pemangkin dan memberi semangat baru buat Aaron Aziz untuk terus memberikan yang terbaik buat industri hiburan Malaysia. Tahniah Aaron Aziz.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan