Nuffnang

Khamis, 29 Mei 2014

Neelofa - Google Blog Search

Neelofa - Google Blog Search


Nota <b>Neelofa</b> Buat Fazura Terasa? | Oh! Media

Posted: 05 May 2014 11:08 PM PDT

Aktres cantik Neelofa tidak lah terlalu lama menapak dalam industri hiburan tanahair tetapi nampaknya bintangnya agak menyerlah sehingga mempunyai ruangan tersendiri untuk dirinya menyuarakan pendapat menerusi akhbar Metro Ahad.

Terbaru, nota yang ditulis Neelofa yang meluahkan rasa tidak senangnya terhadap sikap sesetengah selebriti yang bersikap hipokrit di laman sosial telah mencetuskan keadaan bikin panas.

New Arrival 2014! Kepada penggemar dunia kereta, jam tangan RPM Speedometer Car Turbo Meter ini pasti sangat bergaya untuk anda. Serius Oh! Media sangat suka dengan idea mereka. Ianya 100% original dari TGV brand, ianya agak 'rare' kerana sukar dijumpai dan semestinya didatangkan dengan jaminan selama 1 tahun.

Promosi terhad kepada yang terawal. SMS/Whatsapp "RPM" ke talian 011-29028829 atau hubungi dealer jam tangan ini di melalui Facebook Message untuk sebarang pertanyaan dan tempahan.

Maklumat lanjut, sila LIKE pages Jam Tangan Bergaya.

Selepas sahaja nota itu dikongsikan oleh Neelofa, ramai peminat yang mengaitkan artis yang dimaksudkan dengan aktres cantik Nur Fazura malah dalam masa yang sama Fazura juga dilihat seakan-akan membalas kembali kenyataan di laman sosial Twitter biarpun ia tidak dinyatakan statusnya itu ditujukan kepada siapa.

OHMEDIA: APAPUN, RASANYA DUA-DUA SAMA JE KOT. BUAT HAL SENDIRI SUDAH LA LOFA TAK PAYAH DUK PERLI-PERLI ORANG LAIN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan