Nuffnang

Khamis, 29 Mei 2014

suki oiam - Google Blog Search

suki oiam - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>suki oiam</b> - Google Blog Search

Posted: 05 May 2014 01:18 PM PDT


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>suki oiam</b> - Google Blog Search

Posted: 08 Oct 2013 01:03 PM PDT


<b>Suki OIAM</b> Kahwin 12.12.12 - Gossip Artis Malaysia

Posted: 05 Dec 2012 08:30 PM PST

Pada: Khamis, 6 Disember 2012 Penyanyi kelahiran program Realiti, One In A Million (OIAM), Suki Low yang mencari rezeki di Taiwan dan Hong Kong bakal berkahwin dengan Jeremy Chong, seorang ahli perniagaan dan eksekutif muzik yang berasal dari Pulau Pinang pada tarikh 12.12.12 (12 Disember 2012) sehari sebelum harijadinya yang ke-23.
"Saya akan mendirikan rumah tangga pada tanggal 12 Disember ini, iaitu sehari selepas sambutan hari lahir saya.

"Jejaka yang sudah saya kenali selama empat tahun, Jeremy Chong bakal memikul tanggungjawab sebagai suami saya,

"Saya sudah lama dengan Jeremy malah sehingga ke mana-mana juga saya akan ditemani dia. Adalah lebih baik sebenarnya kami mempunyai ikatan yang sah kerana pada masa yang sama keluarga saya juga lebih lega untuk melepaskan saya dengan suami sendiri.

"Jika dibandingkan umur mungkin saya muda namun setelah enam tahun bergelar anak seni ada sisi kematangan dalam diri saya yang membezakan saya dengan mereka di luar sana," katanya.-sumber


Tag : , , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan