Nuffnang

Khamis, 29 Mei 2014

Altimet - Google Blog Search

Altimet - Google Blog Search


Lirik Lagu Sama Saja - Diandra Arjunaidi ft. <b>Altimet</b> | Lirik Lagu

Posted: 13 May 2014 05:58 AM PDT

Malangnya hatiku tak pernah memahami perasaanmu
Walaupun hakikatnya ku terlalu mencintaimu
Namun, kau juga tak pernah menunjuk apa yang dinamakan cinta
Tidakkah itu membuat kita sama saja, sama saja?

Sudahkah tiba masanya kita berpaling arah
Dimana adanya beza, itu saja yang ku tertanya

Kau kata, kau cinta
Kau paksa, mengapa?

Kau saja menguji kesabaranku
Kau kata kau cintakan aku
Ku juga rasa sebegitu
Dimana adanya beza itu saja yang ku tertanya
Kita sama saja

Rupanya ada cerita, cerita yang aku dengar
Memaksa aku menahan perasaan yang aku rasa
Kerana alasanmu semua, semuanya tidak menentu
Hakikatnya kau memenuhi segala ruang hatiku

Kau kata, kau cinta
Ku seksa, mengapa?

Kau saja menguji kesabaranku
Kau kata kau cintakan aku
Ku juga rasa sebegitu
Dimana adanya beza itu saja yang ku tertanya
Kita sama saja

Setiap kali bila kita berkelahi
Pusing keliling soal hati yang sama lagi
Pi mai pi mai pi, yang tang tu juga
Kalau selesai hari ini, esok mula semula

Kau saja menguji kesabaranku
Kau kata kau cintakan aku
Ku juga rasa sebegitu
Dimana adanya beza itu saja yang ku tertanya
Kita sama saja

Lagu : Sama Saja
Artis : Diandra Arjunaidi ft. Altimet
Album :

Google This?:

  • sama saja-lirik by altimet ft with diandra

Tiada ulasan:

Catat Ulasan