Nuffnang

Khamis, 29 Mei 2014

Fouziah Gous - Google Blog Search

Fouziah Gous - Google Blog Search


Gambar seksi <b>Fouziah Gous</b> - Gossip Artis Malaysia

Posted: 26 May 2014 12:00 AM PDT

Artis Seksi, Buah Dada, Fouziah Gous, Gambar Seksi, Gossip Artis, Instagram, Pelakon Seksi,
Bebrapa hari lalu, gempar apabila Fouziah Gous memuat naik gambar seksi dirinya dengan menampakkan buah dada dan juga skirt singkat di Instagram.

Namun Fouziah mengakui wajah berkenaan adalah dia, dan bentuk badan itu bukan dirinya.

Ini bermaksud ada seseorang yang membuat super impose terhadap Fouziah Gous. Fouziah sebenarnya sudah mengetahui gambar itu lama di dalam internet, namun dia saje nak muat naik gambar berkenaan untuk melihat reaksi orang lain di laman sosial miliknya.

"Perkara itu sudah lama tetapi saya baru sahaja menjumpai gambar berkenaan di internet. Jadi, tidak elok kalau saya sengaja tarik perhatian ramai dengan sekeping gambar itu.

"Apa yang saya boleh katakan, saya maafkan orang yang menggunakan muka saya dalam gambar tersebut. Saya tidak mahu ungkit apa-apa lagi.

"Tidak guna untuk saya marah sekarang. Saya muat naik gambar tersebut supaya orang tahu ada lagi insan yang sengaja menggunakan gambar kita sewenang-wenangnya untuk kepentingan diri. Jadi kita perlu berhati-hati. Gambar itu juga bukan saya," -Fouziah, petikan Utusan

Tag : , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan