Nuffnang

Khamis, 1 Mei 2014

Diana Danielle - Google Blog Search

Diana Danielle - Google Blog Search


Gambar Mesra <b>Diana Danielle</b> & Farid Kamil Timbulkan Kontroversi |

Posted: 28 Apr 2014 11:21 PM PDT


Ya kali ini kita masih bercakap mengenai media sosial. Kali ini, sekeping gambar yang dimuat naik oleh Diana Danielle telah menjadi bahan perbualan hangat di kalangan para peminat sekaligus menimbulkan kontroversi. Gambar tersebut yang menunjukkan kemesraan antara dirinya dan suami, Farid Kamil menyebabkan banyak pihak rasa kurang senang. Gambar di bawah dimuat naik dengan caption "Tadi bermanja dgn dakcik.. Sekarang saya kacau daksar pula :p". 

farid kamil dan diana danielle

Antara komen-komen yang diberikan oleh para pengikut akaun Instagram Diana Danielle ialah "kemesraan antara suami isteri tidak baik dipaparkan di khalayak ramai", "walaupun dah halal, bukan untuk tontonan umum" dan komen-komen yang seumpama dengan itu. Namun ada juga yang menyokong Diana Danielle dengan melahirkan rasa "sweet" melihat kemesraan pasangan ini dan tak salah kerana mereka adalah suami isteri bukannya pakwe makwe.

farid kamil dan diana danielle

Diana Danielle bagaimanapun telah tampil memberi penjelasan dengan menjawab salah satu komen daripada seorang pengikutnya yang bernama Liza:-

Dear liza, i was sitting next to my husband while he was chilling on the sofa and i took a picture. Nothing wrong with that. Kids under 12 should be supervised while on the net anyway since there are many things they shouldnt be exposed to but this is not one of them

farid kamil dan diana danielle

Abang Nara lihat gambar Diana Danielle dan Farid Kamil di atas agak romantis dan menunjukkan kebahagiaan mereka. Bab hukum tak tahulah apa sebab tak arif dalam hal ini. Yang pasti, Abang Nara gembira melihat mereka gembira di samping anak tercinta. Semoga kebahagiaan itu terus berkekalan buat selamanya.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan