Nuffnang

Khamis, 1 Mei 2014

Nur Fazura - Google Blog Search

Nur Fazura - Google Blog Search


<b>Nur Fazura</b> Gaduh dengan Wartawan? | Oh! Media

Posted: 30 Apr 2014 02:21 AM PDT

ohartis.com-nurfazura

Sejak kebelangan ini, banyak isu yang kurang enak dikaitkan dengan aktres cantik Nur Fazura. Bermula daripada kontroversi yang kononnya dia telah kantoi bercium dengan kawan baik lelakinya di lapangan terbang, kini timbul pula isu Fazura gaduh dengan wartawan.

Tidak tahan dengan pelbagai isu, Fazura meluahkan isi hatinya melalui media bahawa dia bukan berniat untuk bermusuh dengan wartawan apatah lagi mencaru gaduh dengan sesiapa pun. Malah Fazura turut menyifatkan perkara yang terjadi kepadanya adalah bermotifkan dendam.

"Semuanya bermula kerana dendam. Sebelum ini saya pernah menegur seorang wartawan kerana tersilap ejaan nama bapa saya. Bagaimanapun, selepas itu perkara ini menjadi lebih besar. Bagi saya jika beliau mengambil teguran saya secara positif dan memohon maaf, tentu ramai pihak akan lebih menghormatinya.

"Tetapi, saya dapat tahu kejadian menegur kesalahan itu membuatkan segelintir wartawan tidak berpuas hati dengan saya dan merancang untuk mengenakan saya." jelas Fazura.

ohartis.com-nurfazura-gaduh-wartawan

OHMEDIA: ARTIS DAN WARTAWAN SAMA-SAMA MEMERLUKAN. JAGA LA HUBUNGAN SEBAIK MUNGKIN.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan