Nuffnang

Selasa, 10 Januari 2012

Juliana Evans - Google Blog Search

Juliana Evans - Google Blog Search


Zizan Raja Lawak Tangisi Pemergian <b>Juliana Evans</b> Ke Luar <b>...</b>

Posted: 04 Jan 2012 08:38 AM PST

Kalau anda belum tahu, dan minat untuk tahu, Juliana Evans kini sudah pun meninggalkan Malaysia untuk mencuba nasib sebagai pelakon di Hollywood. /jk

Petang tadi, Juliana Evans terbang meninggalkan bumi Malaysia untuk menyambung pelajaran ke bumi Amerika Syarikat selama 2 tahun.

Aktress muda ini bakal lanjutkan pelajaran di'peringkat Ijazah Sarjana Muda dalam bidang komunikasi massa di University of Michigan di negara itu.

Itu kisah Juliana Evans, tetapi ada khabar menarik yang di'terima dari lapangan terbang petang tadi — berkaitan jejaka yang pernah di'kaitkan dengan aktress ini, Zizan Raja Lawak

Zizan Raja Lawak di'katakan hadir menemani Juliana Evans di'samping teman teman rapat juga ahli keluarga petang tadi untuk memberi lambaian semangat sebelum aktress itu berangkat ke USA.

Dan, ada beberapa saksi nampak yang Zizan Raja Lawak tidak dapat menahan sebak dan menangis dengan pemergian 'teman baik' beliau itu selama 2 tahun.

Nampaknya, gossip hubungan cinta mereka berdua masih belum selesai di hati para peminat hiburan yang sebenarnya suka jika mereka berdua ini bercinta.

Namun siapalah kita peminat hiburan untuk memaksa perasaan mereka untuk jatuh cinta — doakan yang terbaik sudah memadai. Heh.

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan