Nuffnang

Selasa, 10 Januari 2012

Shila Amzah - Google Blog Search

Shila Amzah - Google Blog Search


Telemovie Patah Seribu & <b>Shila Amzah</b> Bakal Cuba Terjun Dunia <b>...</b>

Posted: 15 Dec 2011 03:53 PM PST

Romantis bukan Shila Amzah & Sharnaaz Ahmad dalam gambar di'atas? Itu merupakan gambar petikan dari video muzik rasmi lagu berjudul Patah Seribu.

Kami dengar dari sumber yang boleh di'percayai, lagu ciptaan sepenuhnya Shila Amzah ini bakal di'angkat menjadi sebuah telemovie penuh untuk tayangan umum tidak lama lagi.

Dan, khabarnya juga watak utama telemovie Patah Seribu ini akan di'pegang oleh Shila Amzah sendiri & juga kekasih angkat beliau, Sharnaaz Ahmad. Eh.

Kami sendiri belum pasti akan jalan cerita telemovie Patah Seribu ini namun yang pasti anda boleh saksikan preview video muzik Patah Seribu selepas ini yang kami kira sangat cantik & punya jalan cerita.

Full content generated by Get Full RSS.

OFFICIAL PATAH SERIBU MTV BY <b>SHILA AMZAH</b> | Liyana Lunia

Posted: 30 Dec 2011 08:51 AM PST

31
Dec

Awak..

saya nak awak kawan dengan saya…

kenape?

sebab saya tahu awak akan jatuh cinta dengan saya….

Walau kau tiada di sini

Ku tetap ingat semua pesanmu

Ku hidup seolah-olah kau masih ada

Bisikkan kata kepadaku

Bilakah kau akan utuskan surat buatku

Aku terus menunggu tibanya kata cintamu

Patah seribu hatiku

Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama

Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Biar pergimu tanpa relamu

Namun hatiku tetap rasa

Kejamnya kau meninggalkanku dengan nota-nota

Cinta buat kita berdua bila kan ku bisa menerima ketiadaanmu

Kan ku bakar semua

Hapuskan semua kenangan

Patah seribu hatiku

Bila mengenangkan segala yang kita bina bersama

Haruskah ku lupa kerna engkau telah pergi

Sayangku mohon padamu

Segera tinggalkanku

Pergilah kau ke tempat yang kau tuju

Pasti ada hikmah buatmu dan juga buat diriku

Pergilah

Mereka google ini :


 Hello, saya Liyana Lunia . 22 . Industrial Computing student . saya berbloging secara random .

Terima kasih sudi baca ;)

Mari menolong sharing ❤

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan