Nuffnang

Sabtu, 3 Mac 2012

Adi Putra - Google Blog Search

Adi Putra - Google Blog Search


<b>Ady Putra</b> Dan Isteri Hiasi Muka Depan Mingguan Wanita |

Posted: 18 Feb 2012 12:22 AM PST

Kalau Abang Nara tanya anda, di antara Ady Putra ataupun Aaron Aziz yang mana satu menjadi pilihan hati, sudah tentu ramai yang berfikir panjang untuk memberikan jawapan. Kedua-duanya memang kacak dan macho, namun bagi Abang Nara, Ady Putra nampak lebih jantan sedikit berbanding Aaron. Mungkin kerana warna kulitnya yang agak gelap.

ady putra

Namun kalau anda ada bercita-cita untuk melakukan hubungan skandal dengan Ady Putra, lupakanlah sahaja hasrat murni anda itu. Seperti Aaron, Ady Putra juga sedang bahagia di samping keluarga tercinta. Jangan cuba bermimpi untuk mengorat Ady Putra. Eh, baru Abang Nara perasan yang kedua-dua pelakon pujaan ramai ini berasal dari Singapura. Mungkinkah orang Singapura memang lebih berbakat berlakon berbanding orang Malaysia?

ady putra

Dan sebelum ini Mingguan Wanita turut menampilkan Ally Iskandar dan Farah Lee sebagai penghias muka depannya. So tunggu apa lagi, dapatkan majalah ini sekarang juga di pasaran untuk mengupdate diri anda tentang kisah Ady Putra, Ally Iskandar dan Farah Lee.

Baca Yang Ini Pulak:-


DALAM DIAM, NORA DANISH BERNIKAH DENGAN <b>ADI PUTRA</b>!

Posted: 29 Feb 2012 04:22 AM PST

Assalammualaikum readers dan salam 1dunia...
"AKHIRNYA NORA DANISH BERTEMU JODOH DENGAN ADI PUTRA"
Majlis pernikahan yang berlangsung secara tertutup dan dihadiri oleh saudara mara dan rakan terdekat ini, diadakan di Masjid Besi, Putrajaya. Dengan sekali lafaz, Nora Danish kini telah termiliki. Jumlah wang hantaran adalah dirahsiakan. Antara yang menarik di dalam dulang hantaran adalah sebuah bingkai gambar yang terdapat gambar sebuah banglo yang dihadiahkan kepada Nora Danish... bertuah badan... Berikut merupakan gambar sekitar majlis pernikahan Nora Danish dan Adi Putra....



Ha...melepas lagi? Nora kahwin dengan Adi Putra??? Jeng jeng jeng.... Isteri keduakah? Ok, amacam cerita aku? Mengancam tak? Boleh jadi penulis skrip tak? Saja guna nama asal pelakon nak bagi impak kepada penonton dan pembaca...Sebenarnya, majlis pernikahan ini adalah babak yang terdapat dalam filem terbaru MIG, Aku Terima Nikahnya... So, Nora Danish bukan isteri kedua ok...ini hanya lakonan semata-mata....Jadi, peluang masih lagi terbuka....

credit piture :MrDavid

p/s: jangan hempuk laptop anda....kih kih kih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan