Nuffnang

Isnin, 16 April 2012

Nora Danish - Google Blog Search

Nora Danish - Google Blog Search


Anak Seberang: Aduhai <b>Nora Danish</b>. Transparent Sangat Hang <b>...</b>

Posted: 11 Apr 2012 09:35 AM PDT

MPP Online: Gambar <b>Nora Danish</b> berposing manja sebelum tidur..

Posted: 07 Apr 2012 08:59 AM PDT


Perghhh..., yang ni confirm gua berdarah hidung beb!! Tak sedar sampai menitik-nitik disebabkan terlampau asyik melayan renungan dari artis cun sorang nih...

Terlupa gua buat seketika kat Maya Karin bila tengok gambar 'Hot Mama' Nora Danish ni berposing sebelum tidur.. Hahahaha...

Selain Neelofa dan Maya Karin..., Nora Danish adalah merupakan antara artis yang paling cun di Malaysia..

Heran ye.., macam manalah si Jejai tu boleh tinggalkan Nora Danish yang macam ni punya lawa..? Kalau nak bandingkan Fasha Sandha dengan Nora.., gua confirm akan pilih Nora..

Tapi tak tahulah kann.., lain orang, lain macam pandangannya.. Masing-masing punya taste lah kann...

Apapun.., Nora Danish memang lawa banget.. Bergelojak rasa didada bila terkena renungannya.. Huhuhuhu....

Tiada ulasan:

Catat Komen