Nuffnang

Khamis, 21 Mac 2013

Mawi af - Google Blog Search

Mawi af - Google Blog Search


Ooo Ni Project Terbaru <b>Mawi AF</b> Rupanya! | Namee Roslan

Posted: 20 Mar 2013 05:34 AM PDT

Assalamualaikum...well hello... :)

-scroll down for the latest entry-

Eh hari tu tiba-tiba teringat Mawi AF tu sebab dah lama tak nampak dia kat tv. *yela sebab saya tak tengok tv pun. haha. Pastu tiba-tiba tengok rancangan Romantika astro ria tu , ada update pasal dia dengan wife dia Iekin tu dengan baby comel dia.Patutlah lama dah tak nampak kat tv, rupanya dia ada project baru dengan wife dia. Baru tahu...hihi. Diorang buat business rupanya . Tubuhkan product sendiri nama Unequein. vahvahvah



Product kecantikan.! Macam-macam jenis product kecantikan dia jual. Ada collagen, skincare and multijuice. Tapi saya dah cuba multijuice (Liquid health supplement) and collagen drinks Unequein ni. 

MULTIJUICE Liquid Health Supplements
Terasa nak cuba multiejuice dia sebab ingredients dia gabungan buah-buahan botani seperti delima, minyak zaitun, minyak habbatus sauda', cecair kurma, buah tin, kismis , air zam-zam dan madu yang mengandungi pelbagai khasiat mineral dan vitamin . Saya kalau nak makan supplement apa-apa mesti nak cerewet nak tengok ingredients dia. Ok, ini yang saya dah cuba....
Cara nak makan senang je, koyak je packet tu then makan macam makan chocolate tu. hehe



Diperbuat dari....
  • Delima – digelarkan ' superfruit' yang mengandungi anti oksidan yang unggul diterajui oleh asid ellagik yang berupaya melindungi kalenjar prostat, payudara, organ paru-paru dan jantung.
  • Kurma – terdiri daripada fenol, sterol, pigmendasquelen yang memainkan peranan penting, dalam kesihatan manusia. Dapat mengurangkan pengambilan lemak dalam makanan seharian, membantu menyeimbangkan metabolism badan banyak lagi.
  • Buah Tin – Menyingkirkan keracunan (toksin), mencairkan kahak, mengurangkan batuk yang berpanjangan lantas melapangkan dada. Membantu membersihkan hati dan jantung serta membersihkan lendir dalam usus.
  • Kismis – Menguatkan daya ingatan, mengubati penyakit lupa, mencerdaskan minda, membersihkan hati dan mencerahkan mata.
  • Madu – Mengandungi enzim-enzim hidup yang amat diperlukan untuk meningkatkan fungsi tubuh badan ke tahap optima.
  • Minyak Zaitun – Mengandungi perlindungan kardiovaskular, arteriosklerosis dan pelbagai proses penuaan.
Dah tengok ingredients ,memang yakin lah nak cuba product Unequein ni untuk kecantikan dalaman. Plus,packaging dia mudah sangat nak bawa gi mana-mana. 
sangat best. Ni packaging untuk multiejuice tu. Packet panjang-panjang. Antara kebaikannya..
DAPAT MEMBANTU PARA WANITA :-

1. Menegangkan payudara
2. Mencantikkan kulit - merawat kulit rosak/kulit kering/kulit berjerawat
3. Mencerahkan kulit
4. Menegangkan kulit dan menjadikannya awet muda
5. Membuang lemak berlebihan terutama di perut
6. Merapat dan menyuburkan rahim - menormalkan kitaran haid yang tidak teratur
7. Merawat dan mencegah kanser rahim
8. Memelihara kadar keseimbangan hormon semasa haid (elak moody)
9. Membakar kalori dengan cepat, elak pertambahan berat badan
10. Mengubahsuai dan membaikpulih hormon semasa menopouse - sesuai dihadiahkan kepada ibu tersayang.
11. Merawat KEPUTIHAN dan jangkitan kulat di faraj/rawat kegatalan faraj.
12. Menghalang pembentukan SEL BARAH PAYUDARA
13. Menjaga kesihatan usus besar dan kecil (lawas)


Ini lagi satu yang saya dah cuba jugak...

Collagen: Vitamin B, C, L-Glutathione & Acai Berry + Beauty Technology

Yang ni pulak minuman collagen. Bermula umur 25 tahun memang elok sangat mula minum benda macam ni sebab mula umur 25 tahun dan keatas sebanyak 1.5% bilangan collagen akan hilang dari badan kita setiap tahun sehingga umur kita 45 tahun. So at that time, memang kulit pun akan kurang anjal, gigi, rambut dan tulang tak tahan. Minuman collagen ni lah yang bantu kita untuk maintain collagen dalam badan kita supaya maintain cun dan solid! mihmih. Faham tak ni ? hehe

Collagen... Kalau perempuan , collagen ni memang lah penting sangat. Sebab collagen ni bantu untuk kuatkan kulit, gigi, kuku, rambut and tulang kita. Membantu jugak untuk anjalkan kulit supaya tak berkedut. Then only, kita boleh jadi awet muda. Yay ! :)

Vitamin B... membantu mengurangkan simptom anemia dan depresi.

Vitamin C... adalah anti oksidan yang melambatkan kadar kerosakan radikal dan melindungi tubuh daripada jangkitan, mengekalkan kesihatan tulang dan gigi dan mempercepatkan penyembuhan luka.

 L-Glutathione.... mengurangkan kesan merah dibahagian tubuh kerana peningkatan usia. Ia juga membantu mencerah dan memutihkan kulit. 

Acai Berry.... baik untuk tubuh serta khususnya kerana tindakbalas anti oksidannya. Ia mampu mengelakkan gangguan toksid dalam badan dalam masa yang singkat.

Rasa dia sedap gila. Ketagih pulak nak minum collagen ni. Cara guna mudah je, bancuhkan dalam air suam then terus boleh minum. weeee. Dah dapat juice sedap. Rasa dia macam orange juice !  

Unequein ni pun ada jual produk penjagaan muka juga. Ini antaranya...


Kurangkan lingkaran dark circles and kedutan di mata. 
Membantu untuk avoid jerawat / ruam dari tumbuh di wajah kita.
Bantu untuk hapuskan jerawat-jerawat yang ada. 
Memutihkan , melembutkan kulit and anti-penuaan. 
Tengok product penjagaan muka macam best jugak. Tapi belum try lagi, lepas ni nak try. Tapi dia punya collagen and supplement multijuice tu memang saya highly recommended. Sedap dan berkhasiat ! Sesiapa yang nak cuba product Unequein dari Mawi dan Ekin ni atau berminat nak jadi dealer boleh terus ke sini... 
Toodles. :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan