Nuffnang

Isnin, 1 April 2013

Scha Alyahya - Google Blog Search

Scha Alyahya - Google Blog Search


(TAHNIAH)<b>Scha Al Yahya</b> Dilantik Duta SNE Beutskin Essence |

Posted: 27 Feb 2013 05:09 PM PST


Patutlah semenjak dua menjak ini Abang Nara lihat wajah Scha Al Yahya semakin cantik dan berseri-seri. Rupa-rupanya Scha mengamalkan pemakanan produk daripada SNE iaitu Beutskin Essence.

sne beutskin essence

Daripada apa yang Abang Nara tahu, Scha telah menggunakan produk ini selama 6 bulan sebelum mengambil keputusan untuk menjadi duta. Itu satu langkah yang bijak kerana Scha pastinya mahu tahu keberkesanan sesuatu produk sebelum menjadi jurucakap bagi produk tersebut.

sne beutskin essence

Untuk anda yang tidak tahu, SNE Beutskin Essence ini memang sedang hangat di pasaran. Yang paling penting, produknya diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia. Jadi tak perlu ragu-ragu untuk membeli atau mengamalkannya. Insya Allah tiada kesan sampingan yang merbahaya kepada anda.
sne beutskin essenceJadi kalau anda berminat untuk mendapatkan lebih banyak info mengenai SNE Beutskin Essence, boleh klik pada gambar di atas. Cubalah, mana tahu anda akan dapat wajah semulus Scha Al Yahya. Tak gitu?

Baca Yang Ini Pulak:-


Foto: Adakah <b>Scha Al Yahya</b> Hamil? | OHBULAN!

Posted: 21 Feb 2013 04:00 PM PST

6882b70e7c0811e2902122000a9e5160_7

Baru-baru ini pelakon dan pengacara jelita, Scha Al Yahya ada berkongsi kepada pihak media dan meluahkan hasratnya untuk menimang cahaya mata pertama bersama suami tercinta Awal Ashaari.

Namun begitu menerusi laman Instagram Scha beberapa jam yang lalu, pelakon ini telah berkongsi sekeping gambar, di mana foto tersebut menunjukkan seolah-olah Scha sedang berada dalam keadaan mengandung dan perutnya juga kelihatan sedikit besar.

Menerusi respon para peminat, ramai juga tertanya-tanya benarkah pengacara Muzik Muzik ini sedang hamil atau mungkinkah perutnya kelihatan sedikit mengembang kerana baju yang digayakan oleh Scha sememangnya longgar?

Scha mengandung

Apa-apa pun hanya tuan punya badan sahaja yang boleh jawab segala persoalan ini dan kepada semua peminat Scha, jangan ketinggalan untuk sertai peraduan 'Jom terbang bersama Scha ke Langkawi' sekarang!

Berikut kami selitkan beberapa foto terbaru Scha untuk tatapan anda semua. Enjoice!

Kredit Foto : Instagram Scha al Yahya

Tags: , ,

Penonton Mula Bosan Dgn Lakonan <b>Scha Alyahya</b>? | buahmulut.com

Posted: 25 Mar 2013 11:33 PM PDT

Pelakon mana yang tidak risau andaikata suatu hari nanti penonton akan mula rasa muak dengan gaya lakonan mereka yang sama sahaja sejak dari awal pembabitan mereka dalam bidang ini.


Scha Alyahya  - Awan Dania

Lantas pasti setiap pelakon itu mahu mencuba pelbagai watak untuk mengelak dilabelkan sebagai artis yang tidak versatil. Hal ini diakui sendiri oleh Scha Alyahya yang akui begitu risau dengan pandangan penonton tentang lakonanya. Apatah lagi wataknya sebagai Dania dalam Awan Dania The Movie tidak banyak beza dengan lakonanya sebelum ini.

Jelasnya "Sebenarnya Scha risau juga dengan penonton yang akan mula rasa bosan dengan watak yang sama Scha bawakan sejak dari dulu. Sebab tu kalau bleh Scha mahu bawa watak yang lain dari kebiasaan yang pernah dilakonkan."

"Tapi hal macam ni sebenarnya tidak memberi apa-apa tekanan juga bagi diri Scha sebab jika fikir secara positif selagi orang suka dan happy itu dah cukup bagus."

Mungkin Anda Perlu Baca Ini Juga !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan