Nuffnang

Isnin, 1 April 2013

Farawahida - Google Blog Search

Farawahida - Google Blog Search


BLOG-BLOG HIBURAN: <b>Farawahida</b> - Google Blog Search

Posted: 24 Mar 2013 07:20 PM PDT


&#39;Jejaka Comel&#39; Gelaran Dari <b>Farawahida</b> Untuk Farizal Marlias

Posted: 27 Feb 2013 12:00 AM PST

3Sungguhpun pasukan Harimau Malaya kalah dan tidak dapat memasuki final Piala AFF Suzuki 2012, ianya bukan bermakna peminat sukan bola tempatan akan memutuskan sokongan mereka terhadap pasukan tempatan.

Dek kerana itulah, Murai Batu mendapat tahu, peminat fanatik kepada penjaga gol kebangsaan, Farizal Marlias terus melakukan satu kempen untuk menaikkan semula semangat penjaga gawang berkenaan.

Menerusi status yang tertulis-Jangan Salahkan Farizal…' yang disiarkan dalam laman facebook tidak lama dulu, ramai menyokong bahawa Farizal telah melakukan yang terbaik ketika perlawanan separuh akhir menentang Thailand tempoh hari.

Namun, dari banyak-banyak komen status berkenaan, Murai Batu tertarik apabila penyanyi Farawahida turut sama memberikan komen dari status berkenaan.

Dalam komen tersebut, Farawahida menerusi akaun Facebook Real Farawahida Razali Full telah mengatakan Farizal seorang lelaki comel dan tidak pula dia menyokong status yang ditulis peminat terhadap Farizal.

Dari sini, Murai Batu terfikir, adakah Farawahida salah seorang peminat fanatik Farizal? Atau sebenarnya, Farawahida sememangnya mempunyai perasaan cinta terhadap Farizal yang berusia 25 tahun ini.

Yang penting, mungkin Farizal akan melalui kisah yang sama dengan Khairul Fahmi Che Mat apabila nama penjaga gol kebangsaan ini menjadi sebutan selepas Piala AFF Suzuki 2010 dan dikaitkan dengan Nora Danish.

Nampaknya, Murai batu terpaksa merisik dengan Farawahida mengenai komennya itu. Apapun, setahu Murai Batu, Farizal masih menantu keputusan kesnya yang agak kontroversi.

sumbar asal: murai

Top 10 Search Terms:

•gambar comel farizal marlias•nama gelaran yang comel•gelaran bayi comel•khairul fahmi dan farizal marlias•kisah terbaru farizal marlias

Blog Info: GAMBAR PERKAHWINAN YASSIN SENARIO DAN <b>...</b>

Posted: 20 May 2011 02:31 AM PDT

Tujuh bulan berkenalan, Yassin pilih peminat sebagai pasangan hidup

DUA tahun lalu, mereka pernah bertemu pada sebuah majlis. Namun ketika itu, kedua-duanya sedikit pun tidak pernah menjangkakan mereka akhirnya akan menaiki pelamin bersama. Bak kata orang tua-tua, jodoh pertemuan memang hanya Tuhan yang mengetahuinya.

Walaupun pertemuan pertama tidak membibitkan bunga-bunga cinta, namun suratan takdir memang mengatakan kedua-duanya akan bersatu juga. Lalu, pada 15 Mei lalu, pelawak terkenal, Yassin Yahya sah bergelar suami kepada peminatnya sendiri, Farahwahida Maharidan, 32

Menurut Yassin…

Kami mengambil keputusan untuk berkahwin kerana keserasian yang dapat kami rasa, walaupun perkenalan kami baru mencecah usia tujuh bulan. Namun jodoh sudah menentukan kami bersama dan kami sendiri tidak mahu menangguh-nangguhkan perkara yang baik seperti sebuah perkahwinan.

"Majlis perkahwinan kami diadakan di Putrajaya pada 15 Mei lalu, secara kecil-kecilan saja. Ia tidak lebih kepada majlis untuk meraikan keluarga dan sahabat terdekat,

Yassin juga memilih untuk terus melangsungkan pernikahan tanpa terlebih dulu melalui fasa pertunangan bersama pasangannya.

"Kami tidak memilih untuk bertunang kerana berasakan adalah lebih baik kami mendahulukan yang wajib. Bagi saya, bertunang itu hanyalah adat dan kami tidak memilih untuk menunggu terlalu lama bagi menunaikan perkara yang mulia

Begitupun pelakon komedi yang pernah muncul dalam filem Otai, Biar Betul dan Bujang Senang ini tetap menyimpan impian mengadakan majlis meraikan perkahwinan mereka bersama rakan artis dan pihak media sekiranya rezeki menyebelahi dirinya dalam masa terdekat.

Farawahida juga memilih Yassin sebagai suami kerana pemuda itu seorang yang penyabar dan menghormati dirinya sebagai seorang wanita.

Facebook : Komen dan Maklumat Dari Pembaca

Hayati Raya Sejati - <b>Farawahida</b> #Lirik @lagubestbest

Posted: 31 Aug 2012 11:59 PM PDT

Tajuk Lagu: Hayati Raya Sejati
Album: -
Artis: Farawahida

Muzik Video: Hayati Raya Sejati - Farawahida

Lirik Lagu: Hayati Raya Sejati - Farawahida

Menjelma Hari Nan Penuh Mulia
Berkatnya Nikmat Yang Tak Terhingga
Sama Kita Meraikannya
Mari Semua Pulang Ke Desa
Ayah Bonda Sanak Keluarga
Bahagia

Hayati Erti Raya Sejati
Erat Kemesraan Semua Insan
Ziarah Menziarahi Semarakkan Raya Ini
Dengan Kasih Seikhlas Hati

Hari Raya Nan Mulia
Kita Rai Dengan Penuh Kesyukuran
Hari Raya Untuk Semua
Moga Nur Rahmat Terangi Hati Kita

Ucap Selamat Hari Raya
Bermaafan Sesama Kita
Semoga Kita Dilimpah Sejahte Ra
Ucap Selamat Hari Raya
Raikan Kemenangan Kita
Limpahan Nikmat Yang Tidak Terkira

Tiada ulasan:

Catat Ulasan