Nuffnang

Rabu, 12 Jun 2013

Fizz Fairuz - Google Blog Search

Fizz Fairuz - Google Blog Search


Cinta <b>Fizz Fairuz</b> dan Almy Nadia Kembali Bertaut | Oh! Artis

Posted: 10 Apr 2013 06:17 PM PDT

Cinta Fizz Fairuz dan Almy Nadia pernah bersemi selama lapan tahun lamanya, namun pada bulan February lalu Fizz mengejutkan semua pihak apabila dia bertunang secara senyap dengan seorang gadis yang juga peminatnya selepas tak lama berkenalan.

Namun, pertunangan itu hanya untuk jangka masa kurang dari seminggu kerana Fizz sekali lagi mengemparkan semua dengan berita putus tunang pula. Fizz yang menjawab pelbagai pertanyaan dari wartawan menggangap dirinya tertipu kerana wanita itu adalah isteri orang. Dan ketika itu Almy Nadia hanya bersikap berdiam diri atas apa yang terjadi pada Fizz.

ohartis-almynadia-fizzfairuz-1

Setelah pelbagai kontroversi yang melanda, cinta diantara Fizz dan Almy dikata kini kembali bertaut. Mereka sering dilihat keluar bersama. Walaubagaimanapun, Fizz sedar perbuatannya dulu telah melukakan hati banyak pihak terutamanya Almy kini mengambil sikap lebih berhati-hati demi menjaga hati Almy agar tidak tercalar lagi.

"Saya dan Almy masih lagi kawan dan kami sering keluar bersama. Tetapi kami beri ruang sedikit untuk masing-masing memulihkan keadaan gara-gara kesilapan saya dahulu. Lagipun saya tidak mahu terburu-buru, takut Almy kecewa lagi. Saya perlu menjaga hati dia dan keluarganya," tutur pelakon filem Nur Kasih The Movie itu.

OHARTIS: SEMOGA FIZZ LEBIH MENGHARGAI ALMY DAN KESETIAANNYA KALI INI, DAN PADA ALMY JANGAN TERLALU BERHARAP SELAGI SEGALANYA BELUM PASTI TAKUT ANDA KECEWA SEKALI LAGI.

Tiada ulasan:

Catat Komen