Nuffnang

Rabu, 12 Jun 2013

Zizan Razak - Google Blog Search

Zizan Razak - Google Blog Search


<b>Zizan Razak</b> Terus Tutup Mulut Tentang Wanita Misteri | ROTIKAYA

Posted: 21 May 2013 04:55 PM PDT

Kenyataan Zizan Razak sebelum ini yang mengatakan hatinya sudah di'curi oleh seorang wanita misteri telah menukar dunia hiburan menjadi lapangan mencari siapakah wanita misteri tersebut.

Tidak cukup sebelum ini di'kaitkan dengan aktress Juliana Evans, ekoran kenyataan tersebut Zizan Razak terus di'kaitkan dengan beberapa nama seperti Kaka, Elfira Loy & paling kuat Emma Ma'embong.

"Saya tidak mahu cakap tentang wanita misteri itu sebab saya pun tidak mengenalinya dan hanya memandang daripada jauh sahaja"

"Bila saya beritahu lebih nanti orang cakap saya perbodohkan wartawan pula, lebih baik diam dan bila sampai jodoh, saya akan beritahu"

Dalam kenyataan yang sama kepada mStar Online, Zizan Razak turut menyatakan yang beliau tertarik kepada hati yang ikhlas & hubungan beliau dengan Emma Ma'embong hanya kawan biasa.

Emma Maembong Nafi Dirinya Kekasih <b>Zizan Razak</b> | - Beautifulnara

Posted: 18 Apr 2013 09:03 PM PDT


Setelah Zizan Razak mengakui yang hatinya sudah dimiliki oleh seorang wanita, banyak pihak yang membuat spekulasi mengenai identiti wanita bertuah itu. Terbaru, nama Emma Maembong dikaitkan kerana kehadirannya ke majlis hari jadi Zizan baru-baru ini.

emma maembong

Kalau Emma Maembong jadi kekasih Zizan, memang sama cantik sama padan. Namun Emma telah tampil menafikan perkara tersebut. Menurut Emma, mereka berdua hanya rapat kerana dirinya berada di bawah syarikat Zizan. Kata Emma kepada Sinar Harian:-

Bagi yang tidak tahu, saya sebenarnya berada di bawah pengurusan syarikat milik Zizan. Rasa lucu pula apabila orang katakan saya sebagai gadis yang berada di hati Zizan kerana sebelum ini nama Kaka yang dikaitkan. Biarpun dia mempunyai ciri-ciri lelaki yang saya sukai, tidak semestinya hanya Zizan sahaja yang mempunyai ciri-ciri seperti itu. Saya mengetahui bahawa dia sudah mempunyai teman wanita namun saya tidak mengenalinya. Lagipun ia merupakan hal peribadi Zizan, jadi jangan libatkan saya.

emma maembongKalau bukan Emma Maembong, siapakah wanita bertuah tersebut? Kaka pun dah nafikan bukan dirinya. Abang Nara rasa, wanita tersebut adalah daripada golongan bukan artis. Mungkin daripada kelab peminat Zizan sendiri. Tak sabar rasanya nak mengetahui identiti wanita yang berjaya mencuri hati Zizan ini.

P.S: Nak Lihat Testimoni Pengguna SkinRich Orang Melayu? KLIK GAMBAR INI

Baca Yang Ini Pulak:-


Saya Belum Bersedia Luah Isi Hati Ini – <b>Zizan Razak</b> | - Beautifulnara

Posted: 15 Apr 2013 11:01 PM PDT


Siapakah wanita yang berjaya mencuri hati Zizan Razak ini? Juliana Evans? Kaka? Emma Maembong? Atau mungkinkah Nora Danish? Menjadi persoalan betul apabila Zizan mengakui yang dia sudah jatuh hati dengan seorang wanita yang rapat dengan dirinya.

zizan razak

Yang menariknya, sempena hari jadi Zizan, wanita tersebut menghadiahkan sebuah iPhone 5 kepadanya. Untunglah Zizan. Namun begitu, wanita tersebut masih tidak mengetahui isi hati Zizan kerana dia masih tidak meluahkannya. Kata Zizan kepada Mstar Online:-

Saya memang berkenan dengan seorang wanita yang cukup rapat dengan saya. Tetapi dia belum tahu lagi isi hati saya terhadapnya dan saya belum bersedia untuk memberitahunya.

zizan
Zizan mengakui yang dia jatuh hati dengan wanita tersebut kerana wanita tersebut bersifat sederhana dan tidak terlalu seksi. Namun persoalannya di sini, siapakah wanita tersebut? Marilah kita meneka secara berjemaah. Siapa teka betul Abang Nara bagi iPhone 5 sebijik. Amboi ~~

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan