Nuffnang

Isnin, 15 Julai 2013

awi rafael - Google Blog Search

awi rafael - Google Blog Search


<b>Awi Rafael</b> Nafi Pernah Bercinta Dengan Shila Amzah | - Beautifulnara

Posted: 01 Jul 2013 04:33 AM PDT


Sebelum ini hangat diperkatakan bahawa Awi Rafael pernah bercinta dengan Shila Amzah. Khabar angin ini bertiup kencang selepas Awi putus cinta dengan Hanez Suraya. Hari ini menerusi Utusan Malaysia, Awi menafikan khabar angin tersebut.

awi rafael

Menurut Awi Rafael, hubungannya dengan Shila ketika itu hanyalah sebagai kawan. Tidak lebih dari itu. Kata Awi:-

Saya ikhlas berkawan dengan Shila dan tidak pernah terfikir bercinta pun waktu itu. Hubungan kami seperti rakan-rakan artis lain. Sebagai rakan artis saya gembira dengan pencapaiannya dalam bidang seni. Buat masa sekarang fokus utama saya adalah karier, tentang masa depan itu biar Allah yang tentukan. Lagipun saya baru sahaja putus cinta, jadi mana mungkin saya mencari cinta baru buat masa ini

awi rafael
Nampaknya khabar angin tersebut hanyalah khabar angin. Namun mana tahu di masa hadapan memang akan ada jodoh antara Awi dan Shila. Buat masa ini, biarlah mereka berdua memberi fokus kepada kerjaya masing-masing terlebih dahulu. Semoga karier Awi dan Shila terus berkembang di masa hadapan.

Baca Yang Ini Pulak:-


Tiada ulasan:

Catat Ulasan