Nuffnang

Sabtu, 28 September 2013

Kilafairy - Google Blog Search

Kilafairy - Google Blog Search


Video Tidak Pakai Seluar <b>Kilafairy</b> - Gossip Artis Malaysia

Posted: 29 Aug 2013 09:30 PM PDT

Pada: Jumaat, 30 Ogos 2013 Baru kali ini Kilafairy mengomenkan mengenai video yang dikatakan dia tidak berseluar yang tersebar luas akibat dek dimuatnaik oleh pihak lain di dalam laman sosial Youtube pada Julai lalu.

Namun video itu sudah dipadam oleh Kilafairy di dalam laman Instagram miliknya. Video itu dikatakan amat kontroversi memandangkan dimuatnaik pada bulan Ramadan yang suci. Ini komen Kila memetik portal Malaysian Digest

"Saya tak ambil kisah pun dengan kritikan itu dan ianya tak menjejaskan kerjaya mahupun perniagaan saya.

"Lagipun video tu sebenarnya adalah sesi fotografi untuk tujuan mempromosikan baju jenama fesyen saya. Memang nampak macam saya tak pakai seluar tapi sebenarnya pakai baju-t dengan legging' yang berwarna kulit. Cuma orang ingat saya tak pakai seluar.

"Saya akan lebih berhati-hati selepas ini dan mungkin untuk promosi akan datang saya rasa lebih senang kalau saya gunakan model saja." -Kilafairy

Tengok video macam tak pakai legging' pon. kuekue..

Tag : , , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Ingin Hilangkan Imej Simbol Seks, <b>Kilafairy</b> Cuba Ubah Penampilan |

Posted: 28 Aug 2013 10:15 PM PDT


Abang Nara kesian pun ada juga kepada Kilafairy ini. Daripada dulu sehingga sekarang, orang lebih mengenalinya sebagai seorang wanita yang seksi sehingga diberi gelaran simbol seks. Mungkin bibirnya yang seksi dan wajahnya yang menggoda membuatkan gelaran tersebut melekat sehingga ke hari ini.

kilafairy seksi

Sedar digelar sebegitu rupa, anak kepada Rohana Jalil ini sedang cuba untuk mengubah penampilannya. Kata Kila kepada Kosmo:-

Selama empat tahun saya berada dalam industri dan sepanjang itu gelaran simbol seks terus melekat pada saya. Mungkin selama ini tiada lagi lakonan saya yang benar-benar memberikan impak dan dapat mengukuhkan nama saya, tapi saya percaya semua itu perlukan masa.

Banyak tawaran lakonan terutama filem memerlukan saya tampil seksi dan ada babak di ranjang, tapi saya terpaksa tolak dengan baik untuk mengikis persepsi ini. Sekarang pun saya cuba mengubah penampilan contohnya mengurangkan solekan dan berpakaian lebih sedap mata memandang.

kilafairy seksi

Abang Nara sokong 100% tindakan yang dilakukan oleh Kilafairy. Jangan terima tawaran watak-watak seksi ini kalau benar-benar mahu mengubah persepsi orang ramai. Awal-awal ini memanglah susah sedikit, namun lama kelamaan pasti pendirian anda akan difahami oleh pihak penerbit. Mana tahu selepas ini Kila akan dikenali kerana kehebatan lakonan dan bukan lagi kerana imej seksi menggoda.

P.S: Nak beli kereta? Ketahui dulu formula 20/4/10.

Baca Yang Ini Pulak:-

Aksi manja <b>Kilafairy</b> didukung lelaki kacak di ladang kelapa sawit

Posted: 29 Aug 2013 03:28 PM PDT


Aksi manja Kilafairy didukung lelaki kacak - Pada usia 21 tahun, aktres Kilafairy sudah mengecapi populariti yang mengagumkan dek kerana kontroversi yang sering melanda pelakon itu. Kontroversi paling membuat peminat mengingatinya ialah penyebaran sebuah video klip yang memaparkan aksi Kilafairy tidak memakai seluar, hanya baju.

Isu ini terus diperkatakan di blog-blog hiburan walaupun ianya sudah beberapa minggu berlalu. Mungkinkah dengan adanya kontroversi akan dapat membantu seseorang artis itu untuk mendapat lebih banyak tawaran berlakon? Itu admin kurang pasti namun yang pastinya populariti Kilafairy kini semakin memuncak dan semakin dikenali ramai.

Terbaru, pelakon drama bersiri Saiful Nita itu telah memuatnaik sekeping gambar yang amat melucukan peminat. Nak tengok gambar itu, korang kena skrol kat bawah. Dalam gambar berkenaan, Kilafairy secara tidak sengaja telah meminta dukung dari seorang lelaki kacak di sebuah ladang kelapa sawit.


Tindakan spotan artis yang digelar Angelina Jolie itu hadir selepas terlalu takut digigit pacat. Rata-rata peminat Kilfairy ketawa terbahak-bahak kerana mereka tahu pacat memang tiada di ladang kelapa sawit yang lapang. Biasanya, pacat hanya hidup di tempat yang agak teduh, lembap dan berair.

Apapun, jangan risau dan tak perlu kecoh sebab lelaki yang mendukungnya itu ialah ayah Kilafairy sendiri dan tujuan mereka datang ke ladang kelapa sawit itu ialah untuk bersiar-siar dan menenangkan fikiran.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan