Nuffnang

Sabtu, 28 September 2013

Syamsul Yusof - Google Blog Search

Syamsul Yusof - Google Blog Search


<b>Syamsul Yusof</b> Tidak Boleh Tidur, Berkurung Didalam Bilik | Oh! Artis

Posted: 31 Aug 2013 09:16 AM PDT

ohartis-syamsul-yusof-2

Pengarah muda berbakat besar melahirkan perasaan cukup kecewa diatas pencerobohan terhadap filemnya KL Gangster 2 ke laman Internet oleh individu yang tidak bertanggungjawab. Menurut bapanya, Datuk Yusof Haslam, Syamsul sangat tertekan dengan kejadian yang berlaku keatas karya yang ke lapannya kerana telah bertungkus lumus menyempurnakannya selama 2 tahun.

Malah, Datuk Yusof juga memberitahu bahawa Syamsul tidak boleh tidur dan hanya mengadap komputer didalam bilik kerana mahu memadamkan setiap link yang telah tersebar di laman Internet.

"Sebagai pembikin filem, Syamsul cukup kecewa. Semasa tahu dia tahu tentang berita ni, dia hubungi ibunya dulu. Kemudian dia hubungi saya. Saya jumpa dia dan saya peluk dia. Saya beri dia semangat. Saya katakan padanya, walau apapun yang terjadi, saya akan tetap sentiasa menyokong dia.

"Sejak hari pertama dia dapat berita ni dia tak boleh tidur. Dia jaga internet. Dia pun saya tengok dah bertambah kurus", katanya ketika di sidang media khas bagi menghuraikan isu filem KL Gangster 2 telah dibocorkan di internet.

Dalam pada itu juga ibu Syamsul, Datin Fatimah Ismail yang turut hadir pada sidang media itu juga memberitahu bahawa Syamsul asyik berkurung didalam biliknya sahaja sejak kejadian itu berlaku.

"Dia asyik berkurung dalam bilik. Katanya dia nak berjuang habis-habisan. Dia nak padamkan link-link yang keluar di internet", katanya.

KL Gangster 2 yang merupakan filem prekuel kepada KL Gangster mula dihasilkan sejak pertengahan 2011. Filem terbitan Skop Production yang menelan kos RM 4.5 juta ni menampilkan barisan pelakon seperti Aaron Aziz, Adi Putra dan Rosyam Nor. Filem inijuga secara eksklusifnya bakal menemui para penonton di 100 buah pawagam seluruh Malaysia mula 3 Oktober ini dan sebanyak 7 pawagam di Singapura.

OHARTIS: ORANG BERJAYA BANYAK MENGHARUNGI PELBAGAI CABARAN. SEMOGA SYAMSUL TABAH DAN TERUS MAJU DALAM BIDANG PERFILEMAN MALAYSIA.

<b>Syamsul Yusof</b> Sudah Bersedia Untuk Berkahwin, Rahsiakan <b>...</b>

Posted: 26 Aug 2013 08:45 PM PDT


Untunglah bakal isteri Syamsul Yusof. Sudahlah mendapat lelaki kacak, kaya pula tue. Pasti ramai yang tertanya-tanya siapakah identiti si wanita yang berjaya mencuri hati pengarah hebat ini. Yang penting, Syamsul sudah menyatakan kesediaannya untuk berkahwin selepas tayangan filem KL Gangster 2.

syamsul yusof

Kata Syamsul Yusof kepada Mstar Online:-

Saya sudah bersedia untuk berumah tangga kerana usia pun semakin meningkat. Bagaimanapun setakat ini masih belum ada sebarang perbincangan khusus mengenainya dan ia hanya satu perancangan.

Tentang calon biar saya simpan untuk diri sendiri dahulu dan saya sendiri akan umumkan kepada semua sekiranya ia benar-benar terjadi.

Keluarga tidak kisah dengan siapa saya nak bercinta malah mereka sering bertanya bila saya akan berkahwin. Malah saya sendiri sering memikirkan soal tersebut dan berharap peminat semua mendoakan yang baik-baik untuk saya

puteri sarah

Syamsul Yusof sebelum ini dikatakan sedang hangat bercinta dengan seorang pelajar jurusan kedoktoran. Namun begitu, baru-baru ini dirinya dikaitkan pula dengan bekas kekasih Ammar Alfian, Puteri Sarah Liyana. Tak kisahlah mana satu asalkan bakal isteri Syamsul dapat membahagiakan hidupnya. Itu sudah cukup. Tak gitu?

P.S: Jualan kereta di Malaysia meningkat untuk bulan Julai

Baca Yang Ini Pulak:-

<b>Syamsul Yusof</b> Nak Tarik Diri Daripada Industri Filem | - Beautifulnara

Posted: 10 Sep 2013 06:40 PM PDT


Ini satu berita sedih buat industri filem tanah air. Bukan semua orang berbakat sehebat Syamsul Yusof. Abang Nara memahami betapa kecewanya Syamsul Yusof apabila hasil karyanya iaitu KL Gangster 2 disebarkan kepada umum sebelum tarikh tayangan. Penat lelah selama ini terasa tidak berbaloi langsung.

syamsul yusof retired

Berita ini telah disampaikan oleh Syamsul sendiri iaitu Datuk Yusof Haslam ketika malam gala tayangan filem KL Gangster 2. Kata Datuk Yusof Haslam:-

Dia kecewa sangat. Dia kata, dia tak boleh terima apa yang berlaku ni. Saya faham perasaan dia. Sebagai anak muda tentunya dia sukar berdepan dengan situasi begini. Sebab itu hari ni dia tak boleh datang. Sebelum saya ke sini tadi, saya ada katakan pada dia supaya cekalkan hati. Saya akan terus menyokong dia walau apa pun yang berlaku.

Tapi yang saya risau, dia kata dia nak tarik diri daripada industri filem. Dia dah tak mahu mengarah lagi. Syamsul ni jenis degil, kalau dia kata dia nak buat sesuatu tu, dia akan buat. Ini yang cukup membimbangkan saya. Sebenarnya saya juga jadi tak keruan gara-gara isu filem ini disabotaj. Tapi saya yang berusia 60 tahun ni kena tunjukkan yang saya kuat semangat di hadapan dia yang baru berusia 29 tahun. Iyalah, budak muda ni kadang-kadang mereka ni tak cekal

yusof haslam

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul. Pelaburan sebanyak RM4.5 juta untuk menghasilkan KL Gangster 2 berkemungkinan tidak mendatangkan hasil apabila perkara ketirisan sebegini berlaku. Abang Nara yakin banyak fikiran negatif berlegar di kepala Syamsul sekarang. Nasihat Abang Nara, percayalah kepada ketentuan dariNya. Rezeki itu dari Allah. Perkara yang sudah terjadi adalah di luar kawalan kita. Banyakkan berdoa. Sesungguhnya Allah mendengar doa orang yang teraniaya.
nona
P.S: Mahu membaca majalah Nona di smartphone atau tablet anda? Dapatkan edisi terbaru dengan harga yang lebih murah hanya di Emall Karangkraf. Banyak sangat pilihan yang ada di sana. Silalah pergi lihat.

Baca Yang Ini Pulak:-

Tiada ulasan:

Catat Ulasan