Nuffnang

Ahad, 12 Januari 2014

Liyana Jasmay - Google Blog Search

Liyana Jasmay - Google Blog Search


HANGAT - <b>Liyana Jasmay</b> Ketawakan Zizan Depan Khalayak Ramai?

Posted: 31 Dec 2013 09:03 PM PST

HANGAT - Liyana Jasmay Ketawakan Zizan Depan Khalayak Ramai? | Sebuah akhbar hari ini melaporkan kisah selebriti Liyana Jasmay yang dikatakan bertindak kurang sopan dengan mentertawakan kelemahan Zizan Razak dikhalayak ramai. Ikuti petikan dibawah.
Cerita Lady M, sewaktu dia datang ke majlis pratonton filem Tokan di Damansara, Kuala Lumpur baru-baru ini, ada satu adegan yang agak memalukan telah berlaku antara dua pelakon yang memegang salah satu watak utama dalam filem arahan Ghaz itu.

Kisahnya, pelakon, Liyana Jasmay telah mentertawakan Zizan Razak kerana salah menyebut perkataan bahasa Inggeris.

Sudahlah mentertawakan kelemahan orang lain, perbuatannya itu dilakukan di hadapan khalayak ramai ketika sidang akhbar sedang berlangsung.

Kata Lady M, sebaik sahaja Zizan perasan tindakan pelakon yang kini sedang mengandung anak pertamanya itu, dia segera bertindak profesional dengan membuat lawak supaya keadaan tidak menjadi tegang.

Mizz Lahar sedikit terkejut apabila mendengar cerita ini. Tetapi, Mizz Lahar beritahu Lady M, mungkin Liyana berniat untuk bergurau sahaja.

Lagipun, Zizan juga terkenal dengan sikap bersahaja dan sering bergurau dengan artis lain. Semua orang mungkin ada cara yang tersendiri untuk bergurau senda, artis-artis juga tidak terkecuali.


Artikel Menarik 
sumber
http://www.kosmo.com.my/kosmo/content.asp?y=2014&dt=0101&pub=Kosmo&sec=Hiburan&pg=hi_03.htm

Tiada ulasan:

Catat Ulasan