Nuffnang

Selasa, 29 April 2014

Elfira Loy - Google Blog Search

Elfira Loy - Google Blog Search


21 Gambar <b>Elfira Loy</b> ke India - Gossip Artis Malaysia

Posted: 13 Apr 2014 09:30 PM PDT

Pada: Isnin, 14 April 2014 Melancong kalau tak membeli buahtangan memang tak sah erti melancong. Itulah yang dilakukan oleh Elfira Loy dimana dia pergi bercuti ke India baru-baru ini bersama ahli keluarganya.

Dengarnya dia menghabiskan aka memborong sekitar RM20,000 untuk membeli kain dan fabrik untuk dirinya. Selain daripada mengunjungi tempat menarik disana.

"Setiap kali pergi melancong, saya pasti akan membeli kain dan barang kecantikan diri. Itu perkara wajib yang akan saya bawa pulang"

"Jadi apabila berpeluang ke India, pasti kain sari menjadi sasaran saya. Malah saya turut membeli sepasang busana yang dikenali sebagai lehenga berharga kira-kira RM4,000. Kalau di Malaysia harga sepasang kira-kira RM7,000″

"Jadi saya jimat banyak apabila berbelanja di India. Malah kualiti dan hasil kerja tangannya juga sangat cantik dan kemas," Elfira Loy.

Tag : , , , , ,

Komen yang betul-betul negative/promosi dan seumpamanya akan dibanned terus untuk berkomen di sini. terima kasih

Tiada ulasan:

Catat Ulasan