Nuffnang

Selasa, 29 April 2014

Fauzi Nawawi - Google Blog Search

Fauzi Nawawi - Google Blog Search


<b>Fauzi Nawawi</b> Tunggu Surat Saman Sharnaaz Ahmad | Oh! Media

Posted: 25 Apr 2014 09:30 PM PDT

ohmedia-gaduh-sharnaaz-fauzi

Isu pertengakaran antara Lisdawati dan Sharnaaz Ahmad turut melibatkan suami Lisdawati iaitu Fauzi Nawawi untuk turut sama campur tangan demi membela isterinya.

Menurut Fauzi, dia tidak mahu mengambil sebarang tindakan sebaliknya hanya menunggu surat saman daripada Sharnaaz seperti mana yang dinyatakan sendiri oleh hero drama 'Bukan Kerana Aku Tidak Cinta' itu melalui media beberapa bulan lalu. Walaubagaimanapun, Fauzi bersedia untuk bersemuka dengan Sharnaaz bagi menyelesaikan isu ini secara baik.

"Saya tak nak ambil apa-apa tindakan sebab saya tahu dia muda, ada panas barannya. Dia pun ada ramai peminat. Jadi saya tak nak layan orang yang panas baran ni. Tapi saya dengar dia nak saman saya, Alhamdulillah. Jadi sekarang ni saya tengah tunggu surat saman dari dia lah ni. Setakat ini saya tak dapat apa-apa surat dari penguam dia. Kalau boleh saya minta dia cari penyelesaian yang seeloknya. Kalau dia tetap nak saman, dia boleh saman. Kalau dia nak berdepan dan selesai cara baik, saya bersedia", tuturnya.

Susulan kenyataan yang dikeluarkan Sharnaaz baru-baru ini untuk menyelesaikan isu ini selepas Lisdawati selamat bersalin, Fauzi berkata;

"Tak ada logiknya nak tunggu isteri saya bersalin atau tidak sebab isteri saya sihat walafiat. Hari ini (semalam) dia masih lagi boleh terbang ke Sarawak. Masa dia menunaikan umrah baru-baru ini pun, dia mengandung dan dalam keadaan sihat. Jadi tidak ada alasan langsung. Sebab kalau setakat dia nak selesaikan perkara ini secara baik dan tak bergaduh, ia tak akan mempengaruhi kandungan isteri saya", katanya.

OHMEDIA: GADUH-GADUH PUN, NANTI JUMPA JUGAK. ELOKLAH SELESAIKAN DENGAN CARA BAIK.

“Saya Tunggu Surat Saman Sharnaaz” – <b>Fauzi Nawawi</b> <b>...</b>

Posted: 25 Apr 2014 09:22 PM PDT

Adakah anda ingin mengikuti jejak langkah Adira untuk dapatkan kulit CANTIK & PUTIH? Dapatkan disini
Mencari Peluang Kerja Dari Rumah

fauziAktor filem 'Tipu Kanan Tipu Kiri', Fauzi Nawawi menjelaskan yang dia menunggu surat saman daripada pihak pelakon Sharnaaz Ahmad. Sebelum ini, kontroversi tercetus antara isteri Fauzi, aktres Lisdawati dan Sharnaaz apabila Sharnaaz didakwa menengking Lisdawati di set penggambaran drama bersiri 'Bukan Kerana Aku Tak Cinta'.

Ekoran kejadian itu, satu laporan polis telah dibuat oleh pasangan ini sebagai langkah berjaga-jaga bagi kerana bimbangkan keselamatan diri dan kandungan Lisdawati.

"Tindakan saya apabila saya dengar dia nak saman, saya hanya tunggu surat saman dia. Ini kerana kenyataan dia di pihak media, tidak berasas. Kalau dia kata saya maki ibu bapa dia, tolong tunjukkan bukti teks tersebut. Kenapa dia hanya tunjukkan teks yang tidak berkenaan dengan maki. Saya hanya keluarkan teks 'kalau gua maki mak lu macam mana'.

Takkan saya nak nak tanya pada dia 'kalau gua maki bini lu macam mana', tak boleh sebab dia belum berkahwin. Itu satu pertanyaan, adakah perkataan itu maki? Bila kenyataan dia kata saya maki, maknanya saya ini macam orang yang biadap," ujar Fauzi ketika ditemui di Tayangan Filem Sang Pemberani di Cathay Cineleisure, Damansara pada Khamis.

Di sini Di Himpunkan Kisah Pelik dan Lucu, Anda Pasti terhibur...
"Mencari Peluang Bisnes Dari Rumah Dengan Modal Kecil? Klik Sini"

Dalam pada itu, Fauzi menjelaskan selepas ini dia akan membenarkan isterinya berlakon bersama Sharnaaz lagi sekiranya segala kontroversi yang tercetus selesai dengan baik. Fauzi juga menyatakan yang dari awal lagi, Sharnaaz harus bersemuka dengannya.

"Sepatutnya perkara ini harus bersemuka dengan saya. Kenapa selepas semua ini tercetus dan keluar di pihak media, baru dia memohon maaf kepada isteri saya. Apabila dia nak saman, saya tunggu saman dia. Sampai sekarang saya belum dapat apa-apa surat daripada pihak dia. Kalau dapat, saya akan jawab dengan jujur.

Untuk saya melibatkan ibu bapa dia dalam perkara ini, itu tidak logik langsung. Kalau ada, tunjuk bukti teks tersebut. Saya pun tidak buat apa-apa tindakan, saya cuma buat laporan polis, itu pun hanya untuk membawa isteri saya menjalani pemeriksaan. Selepas itu, apabila benda dah kecoh, saya hanya diamkan sahaja," ujar Fauzi lagi.

Fauzi juga berharap akan ada jalan penyelesaian terbaik bagi menyelesaikan konflik di antara mereka bertiga.

"Kalau boleh, saya minta dia cari jalan untuk selesaikan perkara ini, apabila dia sudah mulakan perkara ini. Kalau dia kata mahu saman, silakan. Kalau mahu berdepan, di hadapan wartawan sekali pun, silakan. Saya menunggu setiap masa, insyaAllah," ujar Fauzi mengakhiri perbualan.

Incoming search terms:

Tiada ulasan:

Catat Ulasan