Nuffnang

Khamis, 22 Mei 2014

shahir af - Google Blog Search

shahir af - Google Blog Search


Tonik Hati: <b>Shahir AF</b> Menghidap Penyakit Kanser Hati!

Posted: 10 May 2012 11:40 PM PDT

Berita yang baru diterima, Shahir AF disahkan menghidap penyakit kanser hati yang tidak serius. Berita yang agak sedih ini disampaikan sendiri oleh Shahir. Disebabkan penyakit ini lah, desas-desus masalah Shahir selama ini terjawab. Kerana Shahir memerlukan rehat daripada segala aktiviti nyanyian. Kepada peminat Shahir, doakan sahaja Shahir tabah menghadapi dugaan ini. Semoga Shahir aktif kembali dalam bidang nyanyian, walaupun terpaksa menelan hakikat sedemikian.
"Ketika itu saya ditahan di wad Hospital Az-Zahra, Bangi, Selangor selama dua hari akibat tekanan darah rendah. Tak sangka pula selepas membuat ujian, keputusan itu pula yang saya peroleh.

"Bagaimanapun, saya telah membuat ujian darah yang sama di hospital lain untuk mendapatkan pengesahan sebenar tentang penyakit tersebut dan Alhamdulillah, selepas diperiksa, penyakit saya ini belum sampai ke tahap serius.

"Mungkin kerana masalah pemakanan serta tekanan membuatkan kesan terhadap hati saya. Setakat ini saya masih lagi membuat pemeriksaan lanjutan dan keputusan baru akan diketahui pada minggu depan," katanya kepada mStar.

http://www.izyan.com/2011/02/shahir-af-menghidap-penyakit-kanser.html#

Tiada ulasan:

Catat Ulasan