Nuffnang

Selasa, 14 Februari 2012

Gambit Saifullah - Google Blog Search

Gambit Saifullah - Google Blog Search


Isu <b>Gambit Saifullah</b> Maki Hamun Blogger. Perlu Ke Blogger <b>...</b>

Posted: 04 Jun 2011 01:58 PM PDT

Hai semua….

Banyak betul isu-isu hangat yang berlaku dalam masa 1-2 minggu ini.Mula-mula isu Budak 14 tahun yang buat pengakuan bodoh dah tak ada dara,kemudian isu Pendekar Berkuda dan hari ini saya tahu satu lagi isu yang telah menggegarkan dunia blogging tanah air kita iaitu Isu Gambit Saifullah memaki hamun blogger.

Banyak yang menulis mengenai isu ini.Jom kita lihat beberapa blog yang menulis mengenai isu ini:-

1.Bila Gambit Saifullah maki bloggers


Seriously, bila si GAMBIT SAIFULLAH ni buat macam ni lagi lah nampak dia tak profesional. be positive lah bro. kemonnnn kemonnnnnnnkena kutuk?? kena kritik?? perlu ke nak emo?? perlu ke nak mencarut bagai?? 

kalau apa yang kita buat tu memang patut dikutuk. Itu tidak mengapa la. Kalau orang yang mengutuk tu kutuk dengan alasan yang tidak relevan. Itu dia la sebenarnya yang masalah. Jiwa kacau barangkali.

2.Gambit Saifullah Maki Hamun Blogger Malaysia [Analisis]

Motif maki hamun masih tidak diketahui. Namun, kami syaki Gambit Saifullah mengeluarkan kata-kata yang keras terhadap komuniti blogger ekoran daripada kontroversi video klip Prema Yin tempoh hari. Daripada kenyataan Gambit di Twitter, kami percaya ramai blogger-blogger yang terasa hati dengan sikapnya yang kekwat.

Mungkin, Gambit Saifullah tidak sedar bahawa sebagai seorang selebriti, setiap kenyataannya mempunyai kapasiti yang memberikan impak kepada kerjayanya. Hasil daripada situasi ini, kami percaya Gambit akan hilang lebih ramai peminat, dan penghormatan daripada orang ramai.

3.Gambit Saifullah bagi middle finger kepada blogger

Semalam ramai orang dikejutkan dengan tweet daripada Gambit Saifullah yang dengan tiba-tiba melenting kepada para blogger sampai nak bagi middle finger bagai.. Dengarnya Gambit melenting gara-gara kritikan blogger terhadap video clip yang dia buat.. Video clip nyanyian Prema Yin tu dikatakan terlalu menghairahkan dan kurang sesuai dengan budaya rakyat Malaysia…

MyGosip rasa tak salah kalau dia nak membalas kritikan para blogger tu.. tapi biarla dengan cara yang betul.. Kata-kata kesat yang dikeluarkan oleh Gambit Saifullah melalui twitter dia tu jelas menunjukan yang dia ni masih lagi kurang matang

4.Gambit Saifullah Kutuk (Middle Finger) Blogger. Apa Kes Ni? Relax Ar Kawan…

gambar video marilah prema yin shahz jaszle gambit saifullah

For sure, mesti korang dah baca di Beautifulnara tentang isu muzik video 'Marilah' nyanyian Prema Yin yang penuh kontroversi dan seksi bersama Shahz Jaszle. Dan muzik video ni adalah di bawah arahan Gambit Saifullah. Nak tengok? Ada kat bawah sekali dalam entry ni..

5.Artis Maki Bloggers – Kenyataan Gambit Saifullah Sangat Biadap!

Filem Terbaru Gambit Saifullah: Karipap-Karipap Cinta

Jangan salahkan blogger jika ramai yang boikot filem terbaru anda:
Karipap-karipap Cinta

Anda seharusnya faham apa maksud 'Saifullah' dalam nama anda.
Jangan hanya nampak indah pada nama, tapi hakikatnya yang sebaliknya.
Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kata, buruk padahnya.
Semoga anda lebih berhati-hati dalam mengeluarkan sesuatu kenyataan pada masa akan datang.

Macam-macam pendapat dan pandangan yang dilemparkan oleh bloggger.Bab kata pepatah.Banyak udang banyak garam,banyak orang,banyaklah ragamnya.Betol tak?

Tapi isu ini akan menjadi lebih besar jika kita terus menyebarkan isu ini.Kuasa dunia blogging tidak boleh dipandang dingin oleh mane-mane pihak.Jika tidak,begini lah akan jadinya,seperti apa yang berlaku pada isu ini dan juga beberapa isu yang lain.Sebab itulah semasa pilihanraya Umum yang lepas,parti-parti politik sangat takut kepada blogger.Takut perkara ini akan berlaku kepada mereka..haha..

Bagi pendapat saya,kita tak perlu nak besarkan benda ini.Jika tak ,ia akan jadi semakin besar dan besar.Betol tak?apa pendapat korang semua??Tapi pendapat saya berubah dan saya terkilan apabila membaca entri ini "Orang oversea mempertikaikan Malaysia selepas menonton PREMA YIN ADDICTED"."I don't understand..Malaysia should be islamic Country..but however this video is great to watch!go go go Islamid"

Memang bodoh ar mamat ni.Seriously….Memang patut pun dikeji…hahaha….

Tiada ulasan:

Catat Ulasan