Nuffnang

Isnin, 20 Februari 2012

Juliana Evans - Google Blog Search

Juliana Evans - Google Blog Search


Skype Pengubat Rindu Zizan-<b>Juliana Evans</b>

Posted: 16 Feb 2012 11:13 PM PST

berita | Tempatan

Teks oleh Kheme Rosly

Emel: khemerosly@yahoo.com

KUALA LUMPUR 15 FEBRUARI 2012:Cinta antara penghibur tempatan popular Zizan Razak dan Juliana Evans bukanlah satu rahsia atau gosip semata-mata.

Mereka yang mula menjalinkan hubungan sejak setahun lalu, kini terpaksa berpisah berpuluh ribu batu kerana Juliana Evans kini berada di Michigan, Amerika Syarikat (AS) bagi melanjutkan pelajaran di sana.

Kesempatan bertemu Zizan ketika pelancaran filem Cinta Kura-Kura di mana dia meminjamkan suaranya bagi watak kura-kura jantan yang bernama Nico baru-baru ini, telah memberi peluang kepada portal murai.com.my untuk bertanyakan pelawak berkenaan berkenaan perasaan seorang kekasih yang ditinggalkan pasangannya.

"Eh! Saya ok saja. Tetapi rindu itu memang ada. Mana boleh tak rindu. Bukankah kami sudah lama tidak berjumpa.

"Tapi kerana saya tahu dia ke sana atas urusan belajar dan mengejar cita-cita dia, saya selaku teman sentiasa memberi sokongan kepadanya.

"Kami ada berhubung antara satu sama lain. Adakalanya di Skype atau pun telefon. Kalau ada masa terluang memang saya akan cuba menghubunginya.

"Masalah utama adalah masa kerana kalau kita siang di sini, dia malam di sana.

"Jadi kadang-kadang sempat bertanyakan khabar sekejap sahaja," ujar Zizan tentang hubungan mereka yang terpisah oleh masa namun masih mencuri kesempatan untuk berhubung.

Dua tahun pemergian Juliana ke AS bukanlah satu tempoh masa yang singkat.

Namun bagi Zizan, jika persahabatan mereka itu ikhlas, tiada apa yang perlu dirisaukan.

Malah terbit pula persoalan, tidakkan mereka mahu mengikatkan tali pertunangan supaya hubungan yang terjalin akan berada dalam keadaan selamat.

"Macam mana nak ikat, orangnya pun tak ada di sini. Cukuplah sekarang ini kami bersahabat saja.

"Saya tahu dia macam mana dan dia tahu saya bagaimana," ujarnya yang enggan mengulas lanjut tentang soalan mengenai hubungan istimewanya dengan Juliana Evans.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan