Nuffnang

Isnin, 20 Februari 2012

tomok - Google Blog Search

tomok - Google Blog Search


Acknowledging <b>Tomok</b> It Courage &#39;Defend Yourself&#39; | Eyulily.com

Posted: 17 Feb 2012 09:17 AM PST

class="story_image center; style="width:364px">  Tomok

<b>Tomok</b> Teruja Dapat Ke Manchester | Sensasi Selebriti

Posted: 09 Feb 2012 12:53 PM PST

Akhirnya, impian penyanyi Tomok untuk menjejakkan kaki ke Stadium Old Trafford, Manchester tercapai jua. Segalanya direalisasikan dan terlaksana setelah Tomok dijemput khas oleh pihak Mister Potato, selaku Rakan Snek Rasmi Global Manchester United yang menaja penerbangan pergi balik, penginapan dan trip ke Stadium Old Trafford selama 4 hari.

Pada jam 7.30 malam, hari Khamis, 9 Februari, Tomok bersama dengan bekas pemain hoki terkenal, Mirnawan Nawawi telah diterbangkan ke Manchester. Buat pertama kalinya juga, Budiey.com turut dijemput untuk bersama-sama Tomok dan Mirnawan Nawawi melawat Stadium Old Trafford, sebuah stadium yang terkenal di kalangan peminat sukan bola sepak.

Bagi juara OIAM musim ketiga ini, peluang sekali dalam hidup ini memang tak mudah untuk dilepaskan. Tomok mahu merebut peluang ini dan rela untuk berpisah dengan isterinya yang kini sarat mengandung anak yang pertama. Rasanya usia kandungan isteri Tomok dah pun 5 bulan. Jadi, tak dapat bawa isteri sebab berjalan jauh ni boleh memudaratkan wanita yang hamil, Apa-apa pun, Budiey kira tahun 2012 adalah tahun rezeki buat Tomok. Selain beliau akan dapat baby, Budiey dapat tahu pada tahun ini, filem lakonan Tomok berjudul Mantera juga akan berada di pawagam.

Perjalanan kami ke Manchester mengambil masa selama 14 jam di mana kami akan mendarat di Dubai untuk transit ke Manchester. Penerbangan dari KLIA ke Dubai dah memakan masa 7 jam di mana kami sampai di Dubai dalam jam 3 pagi waktu Malaysia. Masa di Dubai pula baru jam 11.30 malam. Kami akan tunggu di Dubai International Airport lebih kurang 3 jam sebelum terbang ke Manchester dan akan mengambil masa selama 7 jam. Jadi, jumlah masa yang diperlukan untuk kami sampai di Manchester ialah 14 jam + transit 3 jam = 17 jam. Pergh! Sangat lama juga.

Namun, segalanya itu bukannya satu masalah yang besar bagi kami kerana semua dah teruja dan dah tak sabar-sabar untuk menjejakkan kaki ke Manchester.

Kalau ada yang masih ingat, sebelum ini pihak Mister Potato menerbangkan penyanyi Faizal Tahir yang juga peminat setia sukan bola sepak Eropah.

Tomok di Manchester Day 1

Tomok di Manchester Day 1

Tomok di Manchester Day 1

Tomok di Manchester Day 1

Tomok di Manchester Day 1

Tomok di Manchester Day 1

Tomok di Manchester Day 1

Tomok di Manchester Day 1

Tags: ,

Click on the following buttons to share this article with your friends:

Baca artikel lain yang berkaitan:

  • Tomok Tukar Stail Potongan Rambut Ala Rihanna?
  • Tomok & Rahayu Selamat Bernikah
  • Trip Budiey ke Manchester Hari Ke-2
  • Tomok Lancar Album Solo Pertama
  • Esther, Tomok dan Aweera, Siapa Juara One In A Million?
  • Mister Potato Bawa Bintang Manchester United David May Ke Malaysia
  • Tomok Juara One In A Million Musim Ke 3
  • Video Tomok Nyanyi Lagu Rindu Terhenti di OIAM Final
  • AirAsia X & Mister Potato Fullfills Dream of Boy With Rare Disease
  • Tomok Shah Indrawan Dapat Imuniti OIAM
  • TV9 - <b>Tomok</b>

    Posted: 25 Jan 2012 08:00 AM PST

    The URL you requested was not found. The link you are looking for could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.

    Tiada ulasan:

    Catat Ulasan