Nuffnang

Isnin, 20 Februari 2012

Syamsul Yusof - Google Blog Search

Syamsul Yusof - Google Blog Search


Gadis &#39;S&#39; Pilihan <b>Syamsul Yusof</b> | Berita Semasa, Gosip Artis <b>...</b>

Posted: 04 Jun 2011 10:10 AM PDT

Home » Latest » Gadis 'S' Pilihan Syamsul Yusof
By Melodi

Posted on 05 Jun 2011 at 1:10am

Kongsi di FB

syamsul Gadis S Pilihan Syamsul YusofSebelum ini, hangat diperkatakan kisah cinta antara pengarah muda syamsul yusof dan pelakon remaja Liyana Jasmay kononya mereka amat rapat dan bercinta dengan serius. Namun hal yang sebenarnya adalah sebaliknya, ini diakui sendiri oleh syamsul yang liyana jasmay dan beliau tiada keserasian untuk bercinta dan hidup bersama.

Kami memang pernah rapat sebelum ini, itu tidak saya nafikan. Tapi hanya sekadar kawan dan ia cerita tiga bulan lepas pun. Masing-masing cuba untuk mengenali antara satu sama lain dengan lebih mendalam tetapi ia tidak menjadi serius. Sebagai lelaki, saya berkawan dengannya dan cuba untuk membawa hubungan itu ke fasa percintaan tetapi tiada keserasian.

Syamsul juga menjelaskan yang mereka lebih sesuai untuk menjadi sahabat sahaja berikutan ketidakserasian untuk bercinta.

Sebagai lelaki, memang saya suka dan tertarik dengan ciri-ciri kewanitaan dan budi bahasa yang dimilikinya. Selepas lebih sebulan berkawan rapat, dia memang seorang wanita yang menawan tetapi faktor kurang serasi menjadikan hubungan kami tidak boleh pergi jauh. Saya sedang mengenali dan berkawan dengan seorang gadis yang berusia 20 tahun. Dia orang biasa dan masih belajar lagi.

Baguslah tu syamsul sekurangnya dengan penjelasan beliau tiada lagi gosip tanggapan yang bukan-bukan antara beliau dengan Liyana Jasmay yang suka bergurau dalam bercinta tu. Syamsul sekarang sedang sibuk mempromosikan KL Gangster yang akan ditayangkan 9 Jun 2011 ini. jom baca sedikit ulasan mengenai KL Gangster di wstarz.

Incoming search terms:

lg share en Gadis S Pilihan Syamsul Yusof

Post Yang Berkaitan

Read Also

Tiada ulasan:

Catat Ulasan