Nuffnang

Sabtu, 9 Jun 2012

Aaron Aziz - Google Blog Search

Aaron Aziz - Google Blog Search


Gambar <b>Aaron Aziz</b> Di Mekah | Akid azami

Posted: 30 May 2012 09:17 PM PDT

Gambar aaron aziz di mekah! Ini dia beberapa gambar aaron aziz dan isteri di kota mekah untuk tunaikan umrah. Disebabkan puas aku merayau sana sini cari bahan (untuk update artikel) tapi tak jumpa, maka aku kongsikan beberapa gambar diaorang di mekah ni.

Pada yang tak tahu, tak silap aku hampir 3 atau 4 minggu lepas aaron dan isteri berangkat ke mekah selama 2 minggu untuk menunaikan umrah tak lama selepas insiden zed zaidi pertikaikan kemenangan aaron di abpbh dan diaorang dah pun balik semula ke malaysia. Actually tak banyak gambar-gambar yang dapat dikongsikan sebab gambar yang ada memang sedikit. Tapi rasanya cukup untuk peminat aaron yang nak tahu macam mana keadaan dan suasana ketika aaron berada di mekah. Klik readmore untuk tengok lagi beberapa gambar.




Tiada ulasan:

Catat Komen