Nuffnang

Isnin, 17 September 2012

Faizal Tahir - Google Blog Search

Faizal Tahir - Google Blog Search


<b>Faizal Tahir</b> &#39;berehat&#39; sertai AJL

Posted: 05 Sep 2012 12:12 AM PDT

Faizal Tahir 'berehat' sertai AJL

Faizal Tahir

Menerusi rancangan Muzik-Muzik 27 pada 1 September lalu di TV3, penyanyi popular, Faizal Tahir menyatakan dia mahu berehat seketika dari menyertai acara berprestij Anugerah Juara Lagu (AJL).

"Saya mengambil keputusan untuk tidak mempertandingkan atau mencalonkan lagu saya di Muzik-Muzik tahun ini kerana mahu berehat dahulu.

"Saya sudah lama fikirkan keputusan ini sejak tahun lalu lagi iaitu selepas di AJL 26," ujarnya menerusi program tersebut.

Apabila ditanya sampai bilakah dia akan berehat, jawabnya;

"Saya tak tahu lagi sampai bila, tapi buat masa ini memang saya mahu berehat dahulu."

Sebelum ini, Faizal Tahir pernah mempertaruhkan lagu 'Karma', 'Sampai Syurga' dan 'Selamat Malam' di pentas AJL. Namun, rezeki belum berpihak kepadanya apabila dia gagal bergelar Juara Lagu. – Hiburan @ forblogger.net

Connect Facebook

5.0

Tiada ulasan:

Catat Ulasan