Nuffnang

Isnin, 17 September 2012

ramlah ram - Google Blog Search

ramlah ram - Google Blog Search


<b>Ramlah Ram</b> Tidak Mahu Ambil Anak Angkat

Posted: 23 Jun 2012 03:32 AM PDT

Ramlah Ram Tidak Mahu Ambil Anak Angkat : Ramlah Ram, 47, masih lagi selesa hidup sendirian. Selepas perkahwinannya dengan Kamal Roslim berakhir dua tahun yang lalu, tiada sebarang desas-desus mengatakan penyanyi ini akan menamatkan zaman solonya.


"Buat masa ini saya tidak pernah terfikir untuk mengambil anak angkat. Rasanya saya tidak mampu jaga kerana kesibukan. Tapi, tak tahulah pada masa akan datang. Soal jodoh pula, terus-terang saya katakan pada usia sekarang ini, perkahwinan bukanlah satu keutamaan. Saya lebih fokus pada karier nyanyian.

Pada masa yang sama, Ramlah juga menyatakan pihak keluarga tidak pernah mendesak untuk dia berkahwin lagi. Apatah lagi memintanya mengambil anak angkat. Jelas penyanyi kelahiran Muar, Johor ini keluarganya sangat memahami dan sentiasa memberi sokongan dalam setiap perkara yang dilakukan beliau.

Dalam perkembangan lain, Ramlah juga bakal muncul dengan single terbaru berjudul Seandainya hasil ciptaan ID Mifzal dan Zie Syafruddin yang pernah menghasilkan lagi 'Sesaat Kau Datang'.

"Single terbaru ini adalah hasil usaha kelab peminat saya iaitu Ramlah Ram Group (RRG). Mereka yang berusaha keras mencari bajet bagi menghasilkan lagu ini. Tanpa sokongan mereka, mungkin lagu ini tidak dapat dirakamkan lagi kerana untuk menghasilkan sesebuah single, ia juga menelan belanja yang agak besar. Saya cukup terharu dengan sokongan RRG kerana  mereka bukan bagi sokongan yang biasa-biasa, sebaliknya menolong saya secara langsung. Jika semuanya berjalan lancar, berkemungkinan besar RRG akan menerbitkan album saya pula selepas ini. Setakat ini, saya sudah mempunyai  lima buat lagu iaitu Cinta Gila, Benar Mencintai, Sesaat Kau Datang, Seandainya dan Sejadah Cinta," jelas Ramlah Ram. – Forblogger | Hiburan

Connect Facebook

5.0

<b>Ramlah Ram</b> feat SleeQ - Sesaat Kau Datang ( Malay Version )

Posted: 23 Jul 2012 09:14 AM PDT

Tiada ulasan:

Catat Ulasan